جدیدترین گوشی اقتصادی بازار + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای انتخاب جدیدترین گوشی اقتصادی بازار می‌توان سراغ برندهای مختلفی رفت. این محصولات همگی دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و دوربین‌های قابل قبولی دارند. ظرفیت حافظه داخلی آن‌ها 64 یا 128 گیگابایتی بوده و ظرفیت حافظه رم بین 3 تا 6 گیگابایت قرار دارد. این گوشی‌ها اغلب از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و قیمتی بین 4 تا 6 میلیون تومان دارند.

کاماپرس در این گزارش جدیدترین گوشی‌های اقتصادی بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی اقتصادی موتورولا با مدل Moto G04

این گوشی اقتصادی موتورولا دارای ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 4.5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول موتورولا سایز صفحه نمایش 6.56 اینچی داشته و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود که توان شارژ 15 واتی دارد. همچنین این محصول دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی و دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی را عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی اقتصادی ریلمی با مدل Note 50

این گوشی با بدنه‌ای مقاوم ارائه شده و سایز صفحه نمایش 6.74 اینچی دارد که با قیمت حدودی 4 میلیون تومان به فروش می‌رسد. ظرفیت حافظه داخلی و رم در این مدل به ترتیب 64 و 3 گیگابایت بوده و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است که توان شارژ 10 واتی را عرضه می‌کند. همچنین این محصول دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی اقتصادی شیائومی با مدل Redmi 13C NFC

این گوشی اقتصادی شیائومی ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 18 واتی را عرضه کرده و با قیمتی نزدیک به 6 میلیون تومان فروخته می‌شود. این محصول دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دوربین 2 مگاپیکسلی در کنار آن و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بوده و محصولی مناسب برای علاقه مندان به عکاسی به حساب می‌آید. همچنین ظرفیت حافظه داخلی و رم در این گوشی اقتصادی به ترتیب 128 و 6 گیگابایت است.

گوشی اقتصادی سامسونگ با مدل A05

این گوشی با دو دوربین 50 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو عرضه شده و با قیمت نزدیک به 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار داده و امکان شارژ سریع 25 واتی را فراهم می‌کند. همچنین این گوشی اقتصادی حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی داشته و اندازه صفحه نمایش آن 6.7 اینچ است.

گوشی اقتصادی آنر با مدل X5 Plus

این محصول آنر با ظرفیت باتری 5200 میلی آمپر ساعتی طراحی شده و با قیمت حدودی 4 میلیون تومان فروخته می‌شود. این گوشی اقتصادی دو دوربین 50 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو داشته و سایز صفحه نمایش آن 6.56 اینچی است. این گوشی آنر ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی داشته و از سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند. این محصول میان رده مجهز به حس‌گر اثرانگشت بوده و 188 گرم وزن دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : آنرتکنولایفدیجی کالاریلمیسامسونگشیائومیمقداد آی تیموتورولا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز