نتایج اعتراضات دهک بندی تا دو هفته دیگر مشخص می شود

داریوش ابوحمزه، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعلام کرده که نتایج نهایی اعتراضات دهک بندی‌ تا پایان ماه جاری، یعنی دو هفته آینده، از طریق سامانه حمایت اعلام خواهد شد. بعد از اعلام رسمی نتایج، مردم امکان مشاهده و بررسی اطلاعات را خواهند داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ یارانه‌ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ابوحمزه اعلام کرده که اگر متقاضیان از طریق سازمان هدفمندی اقدام به تفکیک خانوار خود کرده باشند، اطلاعات آن‌ها بررسی خواهد شد. در صورتی که تفکیک اطلاعات اتفاق نیفتاده باشد و نسبت به برخی موارد اعتراض وجود داشته باشد همان موارد دوباره براساس آخرین اطلاعات مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به گفته معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هم اکنون نتایج اعتراضات در حال بروزرسانی‌های لازم است. ابوحمزه اعلام کرده که هنوز اطلاعات ملکی جزو معیارهای موجود دهک بندی نیست. علت این موضوع م به ناقص بودن اطلاعات املاک بازمی‌گردد. وی بیان کرد با توجه به این موضوع سازمان تعاون و رفاه اجتماعی اطلاعات ملکی را مبنا قرار نداده، اما پیگیری‌ها در این حوزه همچنان ادامه دارد. با اتمام پیگیری‌ها درباره اطلاعات ملکی، بلافاصله این مسئله هم در مبنای دهک بندی لحاظ خواهد شد.

گفتنی است افراد معترض به عدم دریافت یارانه و دهک بندی‌ها، تا پایان اردبیهشت ماه فرصت داشتند تا اعتراض خود را در سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ثبت برساندند. بر اساس دستور ریاست جمهوری از همان ابتدا مبلغ یارانه به حساب تمامی اعتراض کنندگان واریز شد، اما تا مشخص نشدن اطلاعات هویتی قابل برداشت نبود. حال با اتمام بررسی اعتراضات و مشخص شدن سطح درآمدی معترضان، خانوارهای واجد شرایط مشخص خواهند شد و این خانواده‌ها امکان دریافت مبلغ این یارانه را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز