نایلون بسته‌بندی مرغوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نایلون‌ها یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر زندگی ما هستند. به‌طوری که احتمالا شما همین امروز، چندین بار در فعالیت‌های روزمره خود از انواع نایلون استفاده کرده‌اید. یکی از مهم‌ترین کاربردهای نایلون، در بسته ‌بندی کالا و محصولات است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار صنعت اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

نایلون در بسته‌بندی اقلام و مواد مختلفی همچون مواد غذایی، کالاها و محصولات تولیدی و غیره در صنعت و حتی در زندگی روزمره کاربرد دارد. کاربردهای فراوان نایلون در بسته‌بندی محصولات، موجب شده تا انواع نایلون بسته بندی در سایزها، اشکال و کاربردهای مختلف تولید و در بازار عرضه شود. البته، نایلون بسته بندی باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا توانایی محافظت از اقلام بسته بندی شده را داشته باشد.

کاماپرس در ادامه به بررسی ویژگی‌های نایلون بسته ‌بندی باکیفیت می‌پردازد.

نایلون بسته بندی چیست؟

نایلون بسته بندی، نوع خاصی از نایلون است که غالبا به دو صورت پاکتی یا رولی و در جنس‌های  لمینیت opp با opp و یا bopp با ps تولید و عرضه می‌شود. جنس نایلون بسته بندی باید به‌نوعی باشد که بر روی مواد و محصولی که داخل آن قرار می‌گیرد، اثر نگذارد. این نایلون‌ها ممکن است کاملا صاف و شفاف یا رنگی و با پنجره شفاف باشند.

راز آسمان پایتخت

انواع نایلون بسته بندی کدام است؟

در حال حاضر نایلون بسته بندی با توجه به نیازهای مختلف تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در انواع و اشکال مختلفی تولید می‌شود. مهم‌ترین انواع نایلون بسته بندی در ادامه معرفی شده است؛

نایلون بسته بندی شیرینگ

نایلون بسته بندی شیرینگ ، یکی از انواع پرکاربرد نایلون در بسته بندی محسوب می‌شود. این نوع نایلون خود در انواع تک لایه و چند لایه تولید شده و امکان چاپ بر روی آن‌ها وجود دارد. یکی از کاربردهای مهم نایلون شیرینگ ، در بسته بندی نوشیدنی‌ها و پک‌های 6 و 12 تایی نوشیدنی، آب معدنی و غیره است. از دیگر کاربردهای آن می‌توان به بسته بندی کتاب، صابون، دارو، صنایع لبنی، آرایشی، فلزی، سرامیکی و غیره اشاره کرد.

نایلون بسته بندی استرچ

از نایلون بسته بندی استرچ معمولا در بسته بندی محصولات با ابعاد بزرگ‌تر مانند مبل و لوازم خانگی استفاده می‌کنند. این نایلون‌ها دارای خاصیت آنتی استاتیک بوده و از محصول در برابر هرگونه الکتریسیته ساکن و گرد و غبار محافظت می‌کنند. این نوع نایلون به‌صورت شفاف و رنگی تولید شده و وزن بسیار کمی دارد.

نایلون بسته بندی مواد غذایی

نایلون بسته بندی مواد غذایی که غالبا به‌صورت سلفون در بازار عرضه می‌شود، به‌نسبت سایر نایلون‌ها نازک‌تر بوده و از نظر بهداشتی دارای گرید مواد غذایی و مورد تایید مقامات بهداشتی در کشور است. نایلون بسته بندی مواد غذایی ، همچنین باید از مواد غذایی در برابر نور مستقیم خورشید محافظت کند. انواع نایلون بسته بندی مواد غذایی شامل نایلون مخصوص بسته بندی زیپ دار و نایلون برای بسته بندی نان است.

نایلون بسته بندی حباب دار

نایلون حباب دار که به نایلون ضربه‌گیر معروف است، معمولا برای بسته بندی لوازم و کالاهای حساس و شکننده مانند لوازم الکترونیکی، لوازم خانه مانند ظروف شکستنی و غیره استفاده می‌شود. این نوع نایلون نیز در ابعاد و اشکال مختلف تولید شده و می‌توان آن را به‌صورت رولی تهیه کرد.

نایلون بسته بندی خیار

نایلون بسته بندی خیار، یک نوع نایلون تقریبا بزرگ و ضخیم است که معمولا برای بسته بندی میوه‌ها در میدان و تره بار استفاده می‌شود. این نوع نایلون به‌واسطه کاربرد آن در سالم و تازه نگه داشتن خیار، به این نام معروف شده است.

ویژگی‌های نایلون بسته بندی مرغوب

یک نایلون بسته بندی مرغوب و باکیفیت با توجه به نوع و کاربرد آن، باید از ویژگی‌های مختلفی برخوردار باشد. با وجود این، به‌طور کلی از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، روغن‌ها، گرما و اشعه ماوراء بنفش، وزن سبک، قابلیت شست و شوی آسان، قیمت مناسب و منصفانه، انواع متنوع، ابعاد و اندازه‌های مختلف، قابلیت حمل محصولات و کالاهای سنگین، شفافیت و براقیت مناسب، نرم بودن و انعطاف پذیری بالا اشاره کرد. ضمن این‌که نایلون بسته بندی باید از فرایندپذیری بالا و امکان دوخت و چاپ بر روی آن برخوردار باشد.

خرید نایلون بسته بندی باکیفیت از سانیا پلاست

سانیا پلاست به‌عنوان مجموعه‌ای معتبر و فعال در حوزه صنعت و تجارت، با برخورداری از دانش و تجربه سرمایه انسانی و انتقال تکنولوژی‌های نوین، انواع محصولات پلاستیکی از جمله نایلون بسته بندی در اشکال متنوع را تولید و عرضه می‌کند.

با خرید نایلون بسته بندی از سانیا پلاست، علاوه بر تضمین کیفیت محصول، می‌توانید از خدمات پشتیبانی و مشاوره رایگان، فروش عمده و خرد و ارسال سریع و زودتر از موعد نیز بهره‌مند شوید. ضمن این‌که سانیا پلاست با حذف واسطه‌های تجاری، تمام محصولات خود را با قیمتی مناسب و منصفانه عرضه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : سانیا پلاست
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز