ملکه کریپتوکارنسی کیست؟ با روجا ایگناتووا بیشتر آشنا شوید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دنیای رمزارزها و سود کلان این بخش باعث شده تا چهره‌های برجسته به این حوزه روی آورند و حتی از طرفداران خود کلاهبرداری کنند. روجا ایگناتووا یکی از این چهره‌ها است که رمزارزی به نام وان کوین را به دنیا معرفی کرد و با این ارز دیجیتال کلاهبرداری بزرگی انجام داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روجا ایگناتووا از سال 2014 فعالیتش را در بازار رمزارزها آغاز و به خود عنوان ملکه کریپتوکارنسی را داد. ایگناتووا از ابتدای کار خود وان کوین را به عنوان رمزارز بی‌رقیب و غیرقابل جعل به دنیا معرفی کرد. وان کوین از آغاز کار فاقد یک بلاکچین استاندارد بود و گویا ارزش این رمزارز توسط خود ایگناتووا دستکاری می‌شد! به هر حال این خانم با عوام فریبی توانست طی سال‌های 2014 تا 2017 افراد زیادی را به خرید وان کوین ترغیب و نزدیک 4 میلیارد یورو کلاهبرداری کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اواخر هفته گذشته، سازمان اف بی آی، ایگناتوورا را به فهرست 10 فراری تحت تعقیب خود اضافه کرد و حتی برای ارائه اطلاعاتی که منجر به دستگیری وی شود، 100 هزار دلار جایزه گذاشت. یوروپل نیز ماه گذشته نام این شخص را به فهرست افراد تحت تعقیب خود اضافه کرد.

راز آسمان پایتخت

مختصری از روجا ایگناتووا

روجا ایگناتووا دارای تبعیت بلغارستانی- آلمانی و بزرگ شده کشور آلمان است. وی سال 2014 در شهر صوفیه دفتری راه اندازی کرد و به کار در فضای کریپتو مشغول شد. ایگناتووا سال 2017 به عنوان کلاهبردار شناخته شد و از آن زمان تاکنون به صورت ناشناس زندگی می‌کند.

رمزارز معرفی شده توسط روجا، وان کوین نام دارد که عده زیادی در آن سرمایه گذاری کردند. شاید یکی از دلایل اصلی اعتماد مردم به این ارز دیجیتال به سوابق تحصیلی و موفقیت‌های ایگناتوورا در عرصه بین المللی بازمی‌گردد. وی به حوزه زنان حساس بوده و تبلیغات زیادی روی موضوع زنان موفق کارآفرین انجام داده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز