امیر تتلو و یک دام جدید برای کاربران ایرانی

لست سکند

امیر تتلو روز شنبه از توکن مخصوص خود با نام « تی ان تی » رونمایی کرد. هم اکنون 10 هزار توکن مختص تتلو به بازار عرضه شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تی ان تی تتلو با همکاری شخصی به نام هومن کرمی به بازار عرضه شده است. هر متقاضی هم امکان خرید یک تا 500 دلار از این توکن را دارد. از آنجایی که این خواننده رپ ایرانی است و اغلب طرفداران وی از ایرانیان داخلی و خارجی هستند، پیش بینی شده که بیشتر خریداران این توکن از مردم ایران باشند. اما انجمن بلاکچین ایران نسبت به خرید این توکن هشدار داده و به نظر این گروه تی ان تی تتلو فاقد اعتبار است. طبق اعلام انجمن بلاکچین ایران توکن مذکور پشتوانه عملی و وایت پیپر خاصی ندارد. بنابراین طرفداران این خواننده باید مراقبت باشند، زیرا خریداری این توکن ممکن است به کلاهبرداری گسترده‌ای منجر شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نگاهی به فعالیت‌های امیر تتلو

امیرحسین مقصودلو که با نام مستعار امیر تتلو شناخته می‌شود، یکی از خوانندگان رپ فارسی زبان است. فعالیت تتلو در زمینه خوانندگی و آهنگسازی از سال 1382 آغاز شد و ده سال پیش نخستین آلبوم وی با نام «زیر همکف» به بازار عرضه شد. تتلو سال 1383 همکاری خود را با حسین تهی آغاز کرد و گروهی به نام تی ان تی تشکیل شد. اما این کروه دوام چندانی نداشت و این دو خواننده بعد از ارائه چند کار مشترک از هم جدا شده و مستقلا به فعالیت پرداختند. وی یک بار توسط پلیس امنیت اخلاقی ایران بازداشت شد، اما خیلی زود و با اظهار پشیمانی این موضوع هم خاتمه پیدا کرد. تتلو در سال‌های اخیر حواشی زیادی داشته که جدیدترین آن‌ها مربوط به ازدواج با سحر قریشی و ارائه توکن متخص وی است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز