سحر قریشی؛ از بادمجان کبابی با امیر تتلو تا عکس خصوصی با مهدی طارمی

تور لحظه آخری-کاماپرس

سحر قریشی بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران است که اکنون به دلیل مسائلی در کشور ترکیه زندگی می‌کند و شرایط جدیدی برای او به وجود آمده است. مهاجرت خانم بازیگر به ترکیه حواشی زیادی را برایش در پی داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قریشی طی چند سال اخیر فراز و نشیب‌های زیادی را در زندگی شخصی‌اش تجربه کرده که معمولا حواشی آن در فضای مجازی بحث‌های داغی ایجاد می‌کند. البته غیر از زندگی خصوصی وی که همیشه باعث حاشیه‌سازی است، تاکنون برخی صحبت‌ها و رفتارهایش هم باعث واکنش افراد زیادی در فضای مجازی شده است. او قبلا در مصاحبه‌ای گفته بود که از حضور در استادیوم و قرار گرفتن در کنار تعداد زیادی از مردان، منقلب می‌شود اما مدتی بعد عکس‌هایش را در استادیوم بن زاید روی صفحه شخصی‌اش منتشر کرد که برای تماشای بازی پرسپولیس-الهلال به ابوظبی رفته بود و باز حواشی زیادی را ایجاد کرد. قریشی اخیرا به بازی در سریال نیسان آبی مشغول بود. نیسان آبی آخرین کار منوچهر هادی برای شبکه نمایش خانگی بود که سحر قریشی در آن نقش شخصیتی به نام «آتوسا» را داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آغاز رابطه جنجالی سحر قریشی

این بازیگر در میانه فیلمبرداری نیسان آبی به ترکیه رفت و حواشی جدید خانم بازیگر از همین جا آغاز شد. بعد از انتشار خبر مسافرت سحر قریشی به ترکیه و پخش شدن این خبر در فضاهای مختلف مجازی، برخی از کاربران از همان ابتدا از مهاجرت وی خبر دادند. اما بعضی از فعالان عرصه سینما و تلویزیون این موضوع را انکار کردند. تا جایی که حسین فرحبخش، تهیه کننده و کارگردان سینما، روز بیست و هشتم بهمن ماه در مصاحبه‌ای که با رادیو گفت و گو داشت، شایعه مهاجرت قریشی را تکذیب کرد. فرحبخش اعلام کرد که قریشی برای ازدواج به ترکیه رفته و مهاجرتی در کار نیست. این تهیه کننده گفت قریشی کشورش را دوست دارد و به ایران برخواهد گشت. من به وی پیام دادم که کشور، نظام و اعتقاداتش را فراموش نکند.

راز آسمان پایتخت

اما فیلم‌های منتشر شده در فضای اینستاگرام موضوع را به گونه‌ای دیگر روایت می‌کرد و هیچ چیز از نگاه مخاطبان دقیق و تیزبین مخفی نماند. اندکی بعد از ورود قریشی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد وی در محل زندگی امیر تتلو (امیرحسین مقصدلو) اقامت دارد و مشغول کباب کردن بادمجان است! هنوز هم حدس و گمان و شایعات درباره اقامت وی وجود داشت و حرف و سخن زیادی درباره این دو نفر مطرح می‌شد تا اینکه تتلو با یک لایو زنده به مناسبت 500 هزارتایی شدن پیجش در یوتیوب، به تمامی حرف و حدیث‌ها پایان داد. در این لایو سحر قریشی کنار تتلو، در مورد مسائل مختلف از جمله آینده زندگی مشترک خود صحبت کرد.

نظر امیر تتلو درباره حجاب سحر قریشی

قریشی پیش از این لایو، عکس‌ها و فیلم‌های مختلفی را در صفحات مجازی خود منتشر کرده بود. او و تتلو فیلم کوتاهی هم از صحنه‌های خالکوبی خود منتشر کرده بودند که در آن خالکوب تتلو مشغول کار است.

نکته جالب توجه برای کاربران این بود که سحر قریشی با حجابی کامل‌تر از داخل کشور، در لایو با تتلو حضور پیدا کرد. البته قبلا هم این بازیگر عکس‌های خود را با حجاب کامل در منزل مسکونی تتلو منتشر کرده بود. این موضوع واکنش خیلی از دنبال کنندگان را برانگیخت. تتلو درباره این موضوع هم در کانال یوتیوبش با انتشار عکسی از سحر قریشی بیان کرد: از نظر من حجاب حاج خانوم قبلا در سینمای ایران مشکل داشت. حجاب یا باید کامل باشد یا به طور کلی برداشته شود. البته حجاب کامل داشتن یا نداشتن یک مسئله کاملا شخصی است. من علاقه دارم همسرم حجاب کامل داشته باشد ولی باز هم عقیده من مهم نیست. در حال حاضر سحر دوست دارد حجاب کامل داشته باشد.

اخیرا هم تتلو در ترکیه کنسرت برگزار کرد که تبلیغات آن در صفحه اینستاگرام سحر قریشی وجود دارد. در این کنسرت قریشی و فرید واثق، مادر تتلو، هم حضور داشتند و این خواننده مستقیما به حضور هر دو نفر اشاره کرد.

علت جدایی قریشی از همسر اولش

سحر قریشی متولد سال 1366 است و تحصیلات دانشگاهی ندارد. وی در سال 1383 با شخصی به نام مهران اخوان ازدواج کرد. اما زندگی قریشی با پخش نخستین سریال رسمی وی از شبکه سه سیما به طلاق ختم شد. اخوان علت طلاق را تغییر رفتار این بازیگر بعد از پخش سریال و به شهرت رسیدن وی اعلام کرد. به گفته اخوان، قریشی تا شش ماهه بعد از پخش سریال از همسر خود اطلاع نداشت، به همین دلیل در دادگاه حمایت از خانواده از او شکایت کرد و در نهایت طلاق گرفت. اما قریشی اعلام کرد که قبل از بازیگر شدنش هم خیال جدایی داشته و کارش ربطی به این موضوع نداشته است.

دایره روابط قریشی؛ از امید علومی تا مهدی طارمی

بعد از طلاق قریشی از همسر اولش، جنجال روابط وی آغاز شد. سال 1393 برای اولین بار خبر رابطه وی با امید علومی مطرح شد. علومی در آن دوره به خوانندگی و آهنگسازی مشغول بود. او در فیلم «کنار دریا» با سحر قریشی هم‌بازی بود و چندین بار در مکان‌های مختلف کنار این بازیگر خانم دیده شد. اما بعد از چند ماه خبری از این دو نفر منتشر نشد و بعد از این جنجال هم، قریشی در یک گفت و گوی تلویزیونی هرگونه رابطه خود را تکذیب کرد.

سال 1396 رابطه سحر قریشی با بازیکن فوتبال خبرساز شد. این بار گفته شد که خانم بازیگر با مهدی طارمی وارد رابطه شده و حتی برخی خبر ازدواج این دو را منتشر کردند. آبان ماه 1396 هم طارمی یک متن عاشقانه منتشر کرد که کاربران آن را به سحر قریشی نسبت دادند. بعد از داغ شدن این خبر، قریشی واکنش نشان داد و اعلام کرد که رابطه خود را با طارمی نه تایید و نه تکذیب می‌کند! چون با تکذیب کردن مجبور به مصاحبه می‌شود. در آن زمان برادر سحر قریشی هم نسبت به این موضوع واکنش تند و تیزی داشت.

اما بعد از دو سال، در بهمن ماه 1398، عکس‌های آتلیه‌ای قریشی و طارمی در فضای مجازی منتشر شد. این عکس‌ها آقای فوتبالیست و خانم بازیگر را سخت تحت فشار قرار داد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. برخی رسانه‌های خبری ادعا کرده‌اند که قریشی مدتی با طارمی در ارتباط بوده و بعد از گرفتن 50 هزار دلار از وی رابطه خود را با این بازیکن فوتبال بهم زده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز