بهنوش بختیاری تجربه آزار جنسی‌اش را روایت کرد

تور لحظه آخری-کاماپرس

بهنوش بختیاری در گفت و گویی از جنبش می تو حمایت کرده و روایتگر تجربه آزار جنسی بود که برای وی اتفاق افتاد. بختیاری اعلام کرده که جنبش مذکور را قبول دارد و اگر نیاز باشد نام آزارگر خود را اعلام خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار روز فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بختیاری اخیرا با یک تلویزیون اینترنتی گفت و گو داشته و درباره تجربه آزار جنسی خود با این شبکه حرف زده است. این بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرده که طی 26 سال دوران کاری خود چنین تجربه‌ای نداشته اما در آخرین کار مسئله آزار جنسی برایش پیش آمد. او بیان کرده که در جریان آخرین کار خود مسئله آزار جنسی برای وی مطرح شده و چون نسبت به این موضوع واکنش تند و پرخاشگرانه‌ای داشته، حق الزحمه او را پرداخت نکردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به گفته بختیاری، فرد آزارگر یک روز وی را سوار ماشین کرده و از شورآباد قم به سمت تهران آمدند. آن شخص بختیاری را کیلومترها دورتر از منزل وی برده که در نهایت این مسئله موجب تماس با 110 شده است. به گفته این بازیگر، فرد مورد نظر در این ماجرا به وی گفته اگر اندکی با من سازش کنی، حق الزحمه‌ات را پرداخت خواهم کرد.

واکنش بهنوش بختیاری نسبت به این موضوع

بختیاری نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و آن شخص را کتک زده است. طبق گفته‌های بختیاری، عمق فاجعه جایی نمایان شد که همسر و فرزند این شخص سر صحنه حاضر بودند.

بهنوش بختیاری اعلام کرده که موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری کرده و در صورت نیاز نام شخص آزارگر را فاش خواهد کرد. وی اعلام کرده که با جنبش می تو موافق است. به نظر بختیاری هم اکنون هر کسی که پول دارد تصور می‌کند می‌تواند به سینما وارد شود و هر کاری که دوست دارد را انجام دهد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهنوش بختیاری تجربه آزار جنسی‌اش را روایت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز