ماجرای خونین بهنوش بختیاری و‌ روحانیِ قلابی

بهنوش بختیاری
لست سکند

قتل یکی از فن پیج های اینستاگرام بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون و سلیبریتی فضای مجازی موجب فاش شدن هویت واقعی مقتول شده است.

به گزارش کاماپرس، همه چیز از صفحه اینستاگرام خانم بختیاری شروع شد وقتی که او یک استوری گذاشت و مرگ مدیر یکی از فن پیج هایش را تسلیت گفت. فن پیج ها صفحاتی هستند که کاربرانی غیر از خود سلبریتی ها آنها را راه می اندازند و در آنها به هواداری از سلبریتی مورد اشاره پرداخته و عکس ها و خبرهای مربوط به آنها را منتشر می کنند.

روزنامه هفت صبح در گزارشی به قلم فاطمه رجبی در ادامه می نویسد: اینطور که بختیاری در متن استوری توضیح داده کسی که مرگش را تسلیت گفته یک هوادار عادی نبوده است. البته این را از عکس های آقای هوادار هم می شود فهمید چون او در تصویری که بختیاری منتشر کرده لباس روحانیت به تن دارد.

بهنوش بختیاری در مورد مقتول چه می گوید؟

خانم بازیگر در مورد مردی که در تصویر دیده می شود نوشته: یکی از فن پیج های درجه یک و فعال و انسان من حاج آقا همتی که آخوند بودند… همیشه برای خودم مایه تعجب بود که چطور یک آخوند با این همه اختلاف سلیقه با من بتونه بهترین فن پیج من باشه و معتقد بود که من قلب آدما رو می بینم و به حجاب شما کاری ندارم…… متاسفانه شنیدم که ایشون توسط منشی شرکتشون و شوهرش به خاطر پول به قتل رسیدند و جسد ایشون بعد از سه روز در چیتگر پیدا شده که به لطف پلیس ظاهرا دستگیر شدند… چه دنیایی چه آدم های پلیدی و از ته دل گریه کردم… تسلیت میگم به تمام هوادارانم که ایشون رو بسیار دوست داشتن …

وقتی ما پیگیری های بیشتر را شروع کردیم به نکات عجیب بیشتری برخوردیم. اول اینکه به نظر می رسد آقای همتی با اسم کوچک فردین روحانی نباشد. چون وقتی با جست و جوی زیاد صفحه اینستاگرام خودش را پیدا می کنیم می بینیم که نه تنها تصویری با لباس روحانیت در آن پیدا نمی شود بلکه ادعایی هم درباره تحصیل دروس حوزوی وجود ندارد.

راز آسمان پایتخت

جسد مقتول چگونه کشف شد؟

در بخش بیوگرافی صفحه آمده که او مدیر اجرایی و وکیل است. عکس های صفحه هم بیشتر به فضای کار، تفریح ها و اتفاقاتی مثل تولد مرحوم همتی مربوط است. بنابراین هنوز معلوم نیست که چرا او در عکسی که کنار بهنوش بختیاری دیده می شود با لباس روحانیت حاضر شده و اصلا چرا خودش را روحانی معرفی کرده است.

در مورد ماجرای قتل آقای همتی هم حرف و حدیث زیاد است. در حالی که بهنوش بختیاری می گوید منشی او به همراه همسرش به خاطر مسائل مالی مرتکب این قتل شده اند اما هنوز ابعاد زیادی از پرونده مشخص نیست و احتمالات زیاد دیگری وجود دارد.

پیگیری های هفت صبح در مورد نحوه پیدا شدن جسد مرحوم همتی هم به دو سناریو می رسد. یکی اینکه سه روز پیش چوپانی در محدوده بزرگراه خرازی می بیند که یک پژو405 مشغول پایین انداختن چیزی شبیه جنازه است. وقتی توجه چوپان به ماجرا جلب می شود کسانی که مشغول خالی کردن ماشین بوده اند با عجله فرار می کنند و اما چوپان موفق می شود بخشی از پلاک اتومبیل را حفظ کند و به این ترتیب به دستگیر شدن قاتل ها کمک می کند.

یک سناریوی دیگر بین ماجرای قتل آقای همتی (فن پیج بهنوش بختیاری ) و موضوع دیگری که چند روز پیش خبری شد ارتباط برقرار می کند، ماجرایی که در آن یک زوج جوان موقع گرفتن عکس سلفی متوجه وجود یک جنازه می شوند.

در واقع یک زوج در همان محدوده بزرگراه خرازی روی تپه ای می ایستند تا سلفی بگیرند و بعد تصوير را زوم می‌کنند تا آن را با دقت ببینند اما درست در همان لحظه متوجه جسدی می شوند که پشت سر آنها در پا يين تپه افتاده است.

مرد جوان درحالی که صدایش می لرزیده با 110 تماس می گیرد و می گوید که اینجا جسد خونین مردی روی زمین افتاده است که به نظر می رسد زمان زیادی از مرگش می گذرد. او نشاني محل حادثه در انتهاي بزرگراه شهيد خرازي را به پليس مخابره می کند و بعد از این تماس ماموران کلانتری وردآورد راهی محل می شوند. آنها با ديدن جسد غرق خون يك مرد ماجرا را به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران گزارش می کنند و با حضور تيم تحقيق در محل حادثه، بررسي ها آغاز می شود.

اخبار پربازدید را ببینید:

جسد مقتول در لباس ورزشی 

در این خبر می خوانیم که مقتول لباس ورزشی به تن داشته و با ضربات چاقو جانش را از دست داده است. محل رها شدن جسد و وجود رد خون در محل هم نشان می داده که قتل در جای دیگری رخ داده و پس از آن عامل یا عاملان جنایت، جسد را به آن منطقه منتقل و در آنجا رها کرده اند. تحقیقات نشان می داد که حدود 12 ساعت از جنايت می گذرد و نحوه ضربات نیز نشان می داد که مقتول از سوی عامل یا عاملان جنایت غافلگیر شده است.

از قضا در جزئیات این خبر هم آمده بود که وقتی ماموران به تحقیقات میدانی می پردازند می بینند که مدرکی برای مشخص شدن هویت جسد وجود ندارد اما یکی از اهالی منطقه چند ساعت قبل تر از پيدا شدن جسد خودروی پژویی را در اطراف محل حادثه دیده بود که لکه های خون روی آن وجود داشته. به گفته این فرد، خودروی پژو 405 با سرعت در حال عبور از منطقه کوهستانی بوده اما راننده سرپیچ ها ناچار میشد سرعتش را کم کند و او در همان لحظه توانسته لكه هاي خون روي پژو را ببيند.

در این شرایط، بازپرس جنایی تهران دستور بازبینی تصاویر دوربین مداربسته اطراف و شناسایی راننده خودروی پژو را صادر می کند. با همه این ها هنوز قاتل یا قاتلان مرحوم همتی پیدا نشده اند. تلاش های ما برای تماس با بهنوش بختیاری هم به نتیجه نرسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز