تصمیم هنرپیشه زن جنجالی سینمای ایران برای خودکشی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون، اخیرا در گفت و گو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی درباره تصمیم خود برای خودکشی سخن گفت. اما وی از این کار صرف نظر کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فرهنگ و هنر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از خبرآنلاین، بختیاری در گفت و گو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی بیان کرده که چند مدت پیش با وجود تمام کتاب‌هایی که مطالعه کرده و تمام وویس‌های انگیزشی که گوش داده، اما یک مرتبه تصمیم به خودکشی گرفت. حتی برای عملی کردن تصمیمش، 30 قرص زاناکس را کف دستش خالی کرد و به خودش نهیب زد که زودتر از این دنیا خداحافظی کند. اما ندای درونی وی مانع از این کار شده و به خود گفته قطعا فردا روز بهتری خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نگاهی به سوابق بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بیست و نهم اردیبهشت 1354 در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک تحصیلی در رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. او دوره‌های تئاتر را در مدرسه رسام هنر زیر نظر مهتاب نصیرپور تعلیم دید. بختیاری ابتدا به عنوان منشی صحنه وارد دنیای تصویر شد. یکی از تجربیات وی کار در پشت صحنه فیلم «مهمان مامان» ساخته داریوش مهرجویی بود.

راز آسمان پایتخت

بختیاری سال 1375 برای اولین بار مقابل دوربین رفت و در کار «هوای تازه» محمد رحمانیان بازیگری را تجربه کرد. او تاکنون فیلم و سریال زیادی بازی کرده است. از جمله کارهای سینمایی وی می‌توان به پنج ستاره، زن‌ها شگفت انگیزند، پنجاه کیلو آلبالو، آستیگمات، قهرمانان کوچک و … اشاره کرد. آخرین کارهای تلویزیونی بختیاری هم به بازی در محله گل و بلبل، کار کودک، بازمی‌گردد. او در شبکه نمایش خانگی هم فعالیت داشته است.

بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز