مینا مختاری کیست؟ ازدواج با بهرام رادان یا دروغ 13 + فیلم

روز سیزدهم فروردین ماه بهرام رادان با انتشار یک ویدئو کوتاه در طبیعت در کنار یک خانم، شایعه مربوط به ازدواج خود را تایید کرد. همسر رادان، مینا مختاری، طراح لباس و صاحب مزون میمو، است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این خانم تولیدات خود در حوزه پوشاک را در دو گالری بلنتین و شوروم ابریشم، در تهران، هم عرضه می‌کند. اکنون این چهره مد و فشن ایران خبر ازدواج خود را با بهرام رادان علنی کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

از شایعه تا واقعیت!

تاکنون اطلاعات شخصی از زندگی مختاری منتشر نشده است. اما طبق اخبار قبلی، اولین بار شایعه ازدواج مختاری و رادان در سال 1398 رسانه‌ای شد. در آن زمان این دو چهره مسافرت‌های زیادی کنار هم داشتند و چندین بار کنار هم دیده شدند. اما خبر رسمی ازدواج و روابط این دو نفر هنوز علنی نشده بود.

آریاک سفر

همزمان با روز سیزدهم فروردین ماه و رسم هر ساله «دروغ سیزده»، برخی این خبر را شایعه دانستند. اما انتشار پست مشترک و تبریک‌های فراوان بازیگران سرشناس نشان دهنده واقعی بودن این خبر است.

مختصری از فعالیت هنری بهرام رادان

بهرام رادان، متولد هشتم اردیبهشت ماه 1358، از بازیگران معروف سینما محسوب می‌شود. رادان اخیرا در عرصه تهیه کنندگی و کارگردانی هم فعالیت‌هایی داشته است.

وی دارای مدرک مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی است. آغاز فعالیت رادان در عرصه بازیگری به 22 سال پیش باز می‌گردد. اولین فعالیت رسمی او در عرصه بازیگری مربوط به فیلم «شور عشق» بود. بعد از این فیلم، چهره وی در عرصه بازیگری شناخته شد. بهرام رادان سال 1382 به اوج کاری خود رسید و بابت بازی در فیلم «شمعی در باد» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فجر آن سال را دریافت کرد.

سیر موفقیت‌های رادان ادامه پیدا کرد و وی در فاصله زمانی کمی، یعنی سال 1385، برای دومین بار به خاطر بازی در فیلم «سنتوری» سیمرغ دوم را هم به دست آورد. از دیگر آثار رادان می‌توان به گاوخونی، رز زرد، کنعان، پل چوبی، آتش بس و چهار راه استانبول اشاره کرد. وی اخیرا تهیه کنندگی فیلم علف زار را برعهده داشته که در جشنواره فجر حضور پیدا کرد و برنده چند جایزه شد.

تعداد فالوورهای مینا مختاری و بهرام رادان

بعد از انتشار خبر ازدواج مینا مختاری با بهرام رادان، تعداد فالوورهای مختاری افزایش چشم گیری پیدا کرد. در حال حاضر 328 هزار نفر صفحه مختاری را دنبال می‌کنند و در صفحه وی 228 پست وجود دارد.

بهرام رادان هم در حال حاضر 6 میلیون و 700 هزار فالوور دارد. رادان تاکنون هزار و 452 پست در صفحه خود منتشر کرده است.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “مینا مختاری کیست؟ ازدواج با بهرام رادان یا دروغ 13 + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز