قسمت بعدی مهمونی کی پخش می‌شود؟

لست سکند

ایرج طهماسب این روزها پس از چهار سال دوری از تلویزیون، با برنامه پرطرفدار و متفاوت مهمونی به میان طرفدارانش برگشته؛ البته این بار به جای شبکه سه صدا و سیما، شبکه نمایش خانگی میزبان این مهمانی شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برنامه مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادای و علیرضا فراهانی برای پخش در شبکه نمایش خانگی در نوروز 1401 آماده شده است. ایرج طهماسب، برنامه تازه خود را در حالی به روی آنتن برد که در آن هیچ اثری از عروسک‌های قدیمی برنامه کلاه قرمزی دیده نمی‌شود.

شخصیت‌های جدید و محبوب برنامه مهمونی که تاکنون معرفی شده‌اند، پشه، مگسی، قیمه خانم، بچه، کته خانم، شاباش و دی جی هستند که با صداپیشگی هوتن شکیبا، سهیل مستجابیان، کاظم سیاحی، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی در این برنامه ایفای نقش می‌کنند. ضمن این‌که قسمت‌های پخش شده برنامه مهمونی تاکنون با حضور مهمانانی چون پریناز ایزدیار، هومن سیدی، سیروان خسروی و زانیار خسروی بر روی آنتن رفته است.

راز آسمان پایتخت

ایرج طهماسب و برنامه مهمونی

ایرج طهماسب که در سینما و تلویزیون ایران با مجموعه محبوب کلاه قرمزی و با عنوان آقای مجری شناخته می‌شود، دانش آموخته رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای تهران است که به عنوان هنرپیشه، عروسک گردان، کارگردان و فیلمنامه نویس به فعالیت هنری می‌پردازد.

طهماسب فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم آن سوی مه آغاز کرد و پس از آن با ساخت برنامه‌های تلویزیونی کلاه قرمزی و پسرخاله و یکی بود یکی نبود به محبوبیت رسید. او علاوه بر این در فیلم‌های دختر شیرینی فروش، کلاه قرمزی سروناز و مجموعه‌های نوروزی کلاه قرمزی نیز نقش آفرینی کرده است.

مهمونی بعد از نوروز کی پخش می‌شود؟

برنامه مهمونی ایرج طهماسب که پیش از این در تعطیلات نوروز 1401، سه شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها پخش می‌شد، بعد از تعطیلات عید، هر هفته در روزهای پنجشنبه، ساعت 21 از نماوا و روبیکا پخش و در دسترس علاقمندان خواهد بود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز