سپهر تاروردیان کیست؟/ از مستر تیستر تا لوتار ماتیوس

حواشی زیادی در رابطه با دعوت چهار ستاره مطرح فوتبال برای افتتاح یک باشگاه بدنسازی تازه تاسیس دست به دست می‌شود که ظاهرا توسط فردی به نام سپهر تاروردیان دعوت شده‌اند و این اتفاق، بسیار خبرساز شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، سپهر تاروردیان که به گفته خبرگزاری میزان، مدیرعامل شرکت همایش فرازان و مدیرعامل باشگاه مدیران تاثیرگذار و از مدیران این مجموعه بدنسازی فوق تخصصی و مدرنی به نام متافیتنس است، اخیرا چهار ستاره مطرح فوتبال، یعنی لوئار ماتئوس، مارکوس مرک، آندریاس برمه و پیر لوییجی کولینا را برای افتتاح این باشگاه بدنسازی واقع در مجموعه سام سنتر به تهران دعوت کرد.

به ادعای رسانه‌های ایرانی، شهریه ماهانه باشگاه متافیتنس حدود 27 میلیون تومان است که متقاضیان باید برای ثبت نام در این مجموعه، شهریه یک سال را هنگام ثبت نام بپردازند؛ یعنی در همان لحظه ثبت نام، هر فرد 320 میلیون تومان واریزی برای مدیران باشگاه دارد.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

این در حالی است که مهاجم اسبق تیم پرسپولیس که یکی دیگر از مهمانان حاضر در این مراسم بوده است، از هزینه 124 میلیونی برای یک سال تمرین در این باشگاه خبر داده است؛ ضمن این‌که شایعاتی نیز وجود دارد که این مجموعه ورزشی صرفا به مدیران دولتی و خانواده‌های آن‌ها اختصاص دارد.

گفتنی است، حمید استیلی و دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال از دیگر مهمان‌هان حاضر در افتتاحیه باشگاه متافیتنس بودند.

سپهر تاروردیان کیست؟

سپهر تاروردیان به گفته خبرگزاری میزان، مدیرعامل شرکت هایش فرازان و مدیرعامل باشگاه مدیران تاثیرگذار است؛ باشگاه مدیران تاثیرگذار 6 سال پیش آغاز به کار کرد که ظاهرا با برگزاری یک سری تورنمت‌ها و دیدارهای فوتبالی سعی داشت در راستای امور خیریه گام بردارد.

بنا بر مصاحبه منتشر شده تاروردیان در روزنامه دنیای اقتصاد، این فرد دبیر اجرایی دومین مجمع جهانی تبلیغات بوده است. سپهر تاروردیان در سایت انگلیسی زبان شخصی خود مدعی شده است که در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی، در وزرات خارجه این دولت مشغول به فعالیت بوده و در سال 1384، یعنی در 23 سالگی استعفا داده و اقدام به تاسیس شرکت همایش فرازان کرده است. او در سایت خود به سابقه خود در زمینه مدیریت بیش از 150 سمینار بین‌المللی و کنفرانس با 200 سخنران نیز پرداخته است.

تاروردیان همچنین در سال 1399 اقدام به ثبت موسسه بنیاد راهبری دیپلماسی عمومی و دوستی ملل کرد که محمد امیرعبداللهیان از اعضای هیئت مدیره آن است.


از سپهر تاروردیان تا مستر تیستر

نخستین بار، خبرگزاری تابناک اقدام به انتشار عکسی از سپهر تاروردیان در کنار مستر تیستر با عنوان «همایش بزرگ مستر تیستر با حضور بزرگان صنعت غذا» کرد؛ گفته می‌شود که مستر تیستر به سپهر تاروردیان، لقب «گرگ وال استریت» را داده است.

در ارتباط با تامین مالی پروژه‌های سپهر تاروردیان، بنا بر مصاحبه منتشر شده از او با روزنامه دنیای اقتصاد، حمایت‌های مالی بسیاری از سوی شرکت‌هایی مانند اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران و همچنین اشخاصی چون یحیی آل اسحاق و مهدی راسخ به او شده است.

گفتنی است یحیی آل اسحاق، وزیر بازرگانی دولت ششم و رئیس پیشین اتاق بازرگانی در سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۴ بود و در کارنامه مهدی راسخ، سمت‌هایی مانند مدیر کل بازرگانی مخابرات استان تهران، معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت ارتباطات زیرساخت، معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون مالی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به چشم می‌خورد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “سپهر تاروردیان کیست؟/ از مستر تیستر تا لوتار ماتیوس

  1. ع.شرقی گفته:

    متاسفم که در مملکتم هزاران کارتن خواب و زباله گرد برای یک لقمه نان جان میکنند و امثال اینان دست در خزانه بیت المال به چپاول دارایی مردم مشغولند….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز