شهره موسوی کیست؟ از فدراسیون فوتبال تا تجارت رمزارز

شهره موسوی، نائب رئیس بخش بانوان فدراسیون فوتبال، در رابطه با موضوع پرونده «کینگ مانی» بازداشت شد. کینگ مانی پرونده بزرگ کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال بوده که به موجب این طرح چندین هزار میلیارد تومان پول شهروندان ایرانی از بین رفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، موسوی همسر متهم ردیف اول این پرونده کلاهبرداری بوده که اکنون پای وی هم به جریان باز شده است. همسر نائب رئیس بخش بانوان فدراسیون فوتبال که با نام مستعار ف.ق شناخته می‌شود، قبلا بازداشت و برای وی قرار قضایی صادر شد. شهره موسوی هم با شکایت تعداد زیادی از مال باختگان بازارهای رمزارز، روز گذشته به سرنوشت همسرش دچار شد و به محاکم قضائی راه پیدا کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

کینگ مانی یک پروژه کلاهبرداری بود که با ایجاد نوسانات ساختگی، سرمایه گذاران بازار ارز دیجیتال ایران را فریب داد و چند هزار میلیارد تومان پول آن‌ها را مصادره کرد. طبق اطلاعات ارائه شده، قیمت هر واحد کینگ مانی طی چند ماه از چهار یورو به چند هزار یورو افزایش پیدا کرده و همین عامل باعث سرمایه گذاری بیشتر مال باختگان و کلاهبرداری میلیاردی در این حوزه شده است.

سوابق شهره موسوی

شهره موسوی متولد سال 1345 در شهر رشت است. او در رشته مهندسی صنایع تحصیل کرده و لیسانس این رشته را از دانشگاه شیراز دارد. از مهم‌ترین سوابق کاری وی می‌توان به مدیرعاملی تیم فوتبال بادران، ریاست شرکت بازاریابی شبکه‌ای بادران گستران و عضویت در هیئت رئیسه بخش زنان فدراسیون فوتبال اشاره کرد.

وزارت اطلاعات این شخص را روز گذشته به دلیل فعالیت شائبه دار اقتصادی بازداشت کرد. براساس آخرین اخبارهای منتشر شده، وزارت اطلاعات در خصوص بازداشت موسوی بیان کرده، یک باند تحت مدیریت فرد یاد شده فعالیت داشته که از بزرگ‌ترین شبکه‌های سازمان یافته کلاهبرداری کشور محسوب می‌شد. البته در این خصوص هنوز اطلاعات دقیق و جزئیات بیشتری منتشر نشده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “شهره موسوی کیست؟ از فدراسیون فوتبال تا تجارت رمزارز

  1. سعید فکوری گفته:

    تویه ایران اگر به این نتیجه برسی که یک نان لواش را بطور مجانی به شما نمی‌دهند، هیچوقت در دام همچین کلاه بردارانی نمیوفتی

  2. میراسلام مسرسلامی پور گفته:

    از قدیم گفته اند بزرگان ما که آدم طماع دروغگو را فریب می‌دهد. طمع بزرگترین و قوی ترين سلاحی است که می‌تواند هم خود فرد و هم اطرافیان را بکشد. یادمان باشد هیچ کس بدون کشیدن رنج و زحمت و محنت آسان به پول نمی‌رسد و از فرمایشات امیرالمؤمنین(ع)است که می‌فرماید مومن هر کجا دیدی که پول فراوان است بدان حقی ضایع شده و یا ظلمی انجام گرفته. پس خواهشا هیچ موقع رویای یک شبه پول دار شدن را به خود راه ندهید هیچ وقت هیچ وقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز