تصویر یک زن ایرانی در پیام نوروزی کنفدراسیون فوتبال آسیا

صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آُسیا به همراه صفحه رسمی جام ملتهای آسیا با انتشار طرح مشترکی فرارسیدن نوروز را به ایرانی‌ها تبریک گفتند.
به گزارش کاماپرس، در طرح کارتونی که در این دو صفحه منتشر شده است، پنج فوتبالیست ایرانی در یک خانه زیبای ایرانی، دور یک میز حضور دارند. روی میز سفره هفت‌سینی قرار دارد. نکته جالب اینجاست که در این سفره خبری از ماهی قرمز نیست. ساعت روی دیوار هم لحظه تحویل سال نو شمسی را نشان می‌دهد.
در طرح صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا، علی دایی، علیرضا جهانبخش و مهدی مهدوی‌کیا به عنوان سه فوتبالیست محبوب ایرانی که سابقه کاپیتانی تیم ملی ایران را دارند، حاضر هستند. علی حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که چهار بار مرد سال فوتسال آسیا شده نیز در کنار این میز نشسته است. پنجمین چهره این طرح، فرشته کریمی عضو تیم ملی فوتسال بانوان ایران است که تاکنون دو بار به عنوان بهترین بازیکن مسابقات ملتهای آسیا انتخاب شده است.
این طرح در حالی مورد استقبال فوتبالدوستان ایرانی قرار گرفت که حدود پنجاه روز قبل، طرحی که در صفحه رسمی فیفا به مناسبت صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی منتشر شد، با واکنش بسیاری از کاربران مواجه شد. در آن طرح حضور زنان فوتبالدوست ایرانی خیلی کم‌رنگ بود. واکنش‌ها به حدی بود که فیفا ناچار به عذرخواهی و ارایه توضیح شد.


انتهای پیام

آریاک سفر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز