امیر تتلو و سحر قریشی؛ پشت پرده طلاق و ازدواج دو شاخ اینستاگرام

لست سکند

امیر تتلو با انتشار یک پیام در اینستاگرام خود ضمن اعلام خبر اعتیاد سحر قریشی، جدایی از این هنرپیشه را اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، خبر ازدواج این دو نفر و ویدئوهای عاشقانه‌ای که از این دو نفر در هفته‌های اخیر منتشر شد، توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد. اما این ازدواج و جدایی یک پشت پرده هشدارآمیز دارد که متاسفانه کمتر توسط رسانه‌ها به آن پرداخته شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

امیر تتلو و سحر قریشی بارها به بهانه‌های مختلف سعی کردند در صدر اخبار فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی قرار گیرند. موج اول شایعه مهاجرت سحر قریشی به ترکیه، حرف و حدیث‌ها درباره ازدواج او با تتلو، موافقت تتلو با ادامه کار قریشی در سینمای ایران، نظر تتلو درباره حفظ حجاب اسلامی سحر قریشی، ویدئوی بادمجان کبابی خوردن آنها، ویدئوی پیاده‌روی، ویدئوی تتو زدن سحر قریشی، ویدئوی ماساژ امیر تتلو توسط سحر قریشی و دهها سوژه دیگر همه بهانه‌هایی بودند که توجه کاربران جوان را به این دو شاخ اینستاگرام جلب کند.

راز آسمان پایتخت

ماجرای پشت پرده چه بود؟

این موج خبری در حالی ایجاد شد که امیر تتلو قرار بود اواسط اردیبهشت در استانبول کنسرت برگزار کند. با توجه به حضور تعداد بسیار بسیار زیادی ایرانی‌ها در ترکیه و همچنین سهولت سفر ایرانی‌ها به این کشور همسایه، اجرای یک کمپین تبلیغاتی و همچنین ایجاد یک موج خبری می‌توانست فروش بلیت‌های کنسرت را تضمین کند.
با این حال، یک توکن نوظهور به نام CCN از این کنسرت حمایت مالی و تبلیغاتی کرد تا بتواند جیب کاربران ایرانی و سینه‌چاکان تتلو را بهانه این کنسرت خالی کند. جالب اینجاست که شکل و رنگ لوگوی این توکن برای فریب اذهان عمومی دقیقا شبیه لوگوی شبکه خبری CNN، یکی از معتبرترین رسانه‌های جهان است.

بیشتر بخوانید:

عوامل این توکن برای اینکه شانس موفق خودشان را بالا ببرند علاوه بر کنسرت تتلو به یک موج خبری نیاز داشتند که برای چند هفته توجه جوان‌های ایرانی در ایران و ترکیه را به خودش جلب کند. به همین خاطر موضوع ازدواج امیر تتلو و سحر قریشی خلق شد.
جالب اینجاست که اکثر کارشناسان حوزه فن‌آوری اطلاعات و رمزارز‌ها این توکن را جعلی و ابزاری برای کلاهبرداری اعلام کرده‌اند.

شاخ‌هایی برای خبرسازی

شبکه فساد در ترکیه پیش از این هم بارها با جذب شاخ‌های اینستاگرام و هنرمندانِ سطحی سعی کرده تا توجه کاربران خام‌اندیشه و سادۀ فضای مجازی را به خود جلب کند. این شبکه قبل از ماجرای اخیر ازدواج و طلاق امیر تتلو و سحر، با شکار شاخ‌هایی مانند ریحانه پارسا، مهراد جم، ندا یاسی، مائده هژبری و محسن افشانی به خبرسازی و حاشیه‌بافی‌های دروغین پرداخت تا بتواند مشارکت کاربران در سایت‌های شرط‌بندی و قمار را افزایش دهد. به عنوان مثال تصمیم‌سازان این شبکه فساد، درباره ریحانه پارسا به خبرسازی‌های جعلی با موضوع‌هایی مانند خودکشی او، ناپدید شدنش، تمایلش به حضور در فیلم‌های پورن، بارداری او و … رو آوردند تا بتوانند او را در صدر اخبار فضای مجازی قرار دهند.

با این توضیحات واضح است که ماجرای ازدواج و طلاق امیر تتلو و سحر قریشی از اساس یک بازی رسانه‌ای برای جلب توجه کاربران بوده است.
انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز