معروف ترین جنگ های شبانه کیش

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کیش یکی از محبوب‌ترین و هیجان‌انگیزترین مقاصد گردشگری در ایران است. گردشگران می‌توانند با اجاره ویلا و سوئیت در این جزیره زیبا از انواع تفریحات جذاب لذت ببرند. برای مسافرانی که به جزیره کیش سفر می‌کنند سرگرمی‌های زیادی وجود دارد. انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی، گشت‌های جزیره، گردش در دریا و دیدن ماهیان زیبای خلیج فارس همگی از جمله تفریحات محبوب گردشگران است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تفریحی و گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از هومسا، اما شب‌های کیش شور و هیجان دیگری دارد، برنامه‌های جذاب زیادی از جمله جنگ‌های شبانه به راه هستند و طرفداران زیادی هم دارند. در این مطلب می‌خواهیم جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین جنگ‌های شبانه کیش را به شما معرفی کنیم.

جنگ دینامیت شو کیش

یکی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین جنگ‌های شبانه کیش، دینامیت شو است. در این شو انواع برنامه‌های جالب از جمله استندآپ کمدی اجرا می‌شود. همچنین برنامه‌های مختلف موسیقی نیز جزئی از دینامیت شو است.

این جنگ برای تمام اعضای خانواده از کودک تا بزرگسال مناسب است و می‌تواند هرکسی را به نحوی سرگرم کند. یکی از بخش‌های اصلی دینامیت شو اجرای میلاد صالح پور یا آقای گلابی است که معمولا مسائل روز را در قالب طنز عنوان می‌کند. این جنگ هر شب از ساعت ۱۲ تا ۳ بامداد در یکی از بهترین سالن‌های کیش اجرا می‌شود.

راز آسمان پایتخت

آدرس دینامیت شو: جزیره کیش، پارک سافاری، سالن آمفی تئاتر

جنگ شب طلایی کیش

یکی دیگر از جنگ‌های شبانه معروف کیش، جنگ شب طلایی است. این برنامه که اخیرا به لیست جنگ‌های شبانه کیش اضافه شده، پر از هیجان و موسیقی است. اگر اهل برنامه‌های شاد و موزیکال هستید، جنگ شب طلایی را از دست ندهید.

در این شو علاوه‌بر استندآپ کمدی، کلی اجراهای موسیقی نیز برای تماشگران برگزار خواهد شد که از آن جمله می‌توانیم به کنسرت، تک‌نوازی دف و تک‌نوازی ویلن اشاره کنیم. همچنین بخش دیگری از جنگ شب طلایی کیش به لیزرشو اختصاص دارد. در این برنامه نمایش هیجان‌انگیزی با استفاده از لیزر به همراه موزیک در سالن اجرا خواهد شد. جنگ شب طلایی کیش هر شب از ساعت ۱۲ تا ۳ بامداد برگزار می‌شود.

آدرس: جزیره کیش، سالن آمفی تئاتر قصر هیجان

جنگ ستارگان رنگارنگ کیش

ستارگان رنگارنگ یکی دیگر از جنگ‌های مفرح جزیره کیش است که هر شب با اجرای برنامه‌های متنوع، گردشگران این جزیره را سرگرم می‌کند. جنگ ستارگان رنگارنگ شامل برنامه‌های مختلفی مثل استندآپ کمدی، تئاتر کمدی، نمایش‌های آکروباتیک، لیزر شو و کلی اجراهای موسیقی می‌شود. از جمله ستارگان این جنگ می‌توان به نیما ساحلی و حسین حیدری اشاره کرد.

اما شاید محبوب‌ترین ستاره این جنگ، امیر عبدالله معروف به سفیدپوش خلیج فارس باشد که با لهجه زیبای جنوبی و اجرای دلنشین برنامه‌های موسیقی جنوبی تماشاگران را سرگرم می‌کند. جنگ ستارگان رنگارنگ کیش هر شب از ساعت ۱۲ تا ۳ بامداد در جزیره برگزار می‌شود.

برای دسترسی راحت‌تر به این جنگ می‌توانید، اقامتگاهی در بلوار دریا کیش رزرو کنید. برای این کار فقط کافی است به هومسا مراجعه کنید، از باکس جستجو کیش را انتخاب کنید، با انتخاب لوکیشن بلوار دریا اقامتگاه‌های موجود در این منطقه را بررسی کنید و برای اجاره ویلا و سوئیت در کیش اقدام کنید.

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا، جنب بازار ونوس، مجموعه فرهنگی و تفریحی کشتی ایرانی

جنگ پازل شو کیش

یکی از جنگ‌های نسبتا قدیمی جزیره کیش پازل شو است که از سال ۹۱ در این جزیره برای گردشگران اجرا می‌شود. در این جنگ انواع برنامه‌های جذاب و هیجان‌انگیز مثل اجرای موسیقی، استندآپ، لیزرشو، تلنت شو، ربات انیمیشن، بریک دنس و پارکور اجرا می‌شود.

بازیگر و اجراکننده اصلی این شو، اکبر اقبالی است که تقریبا در بیشتر برنامه‌های موسیقی و ورزشی پازل شو حضور دارد. برنامه‌های این شو مناسب تمام اعضای خانواده است و تمام افراد، چه کودک و چه بزرگسال می‌توانند در آن سرگرم شوند. پازل شو هر شب از ساعت ۱۲ تا ۳ بامداد در جزیره کیش برگزار می‌شود.

آدرس: جزیره کیش، بلوار دریا، نرسیده به اسکله تفریحی، مجموعه بولینگ مریم، سالن کنسرت هال بولینگ مریم

اقامت در کیش با تیم حرفه ای هومسا

سفر کیش همیشه با تفریحات جذاب و خاطره‌انگیزی همراه می‌شود. فرقی ندارد به تفریحات آبی علاقه دارید، جنگ‌های شبانه را می‌پسندید یا علاقمند به آشنایی با فرهنگ مردم بومی منطقه هستید.

کیش در هر صورت یک مقصد دوست‌داشتنی و جذاب است. اقامتگاه‌های زیادی در کیش وجود دارند و شاید همین موضوع کار را برای انتخاب دشوار کند. همه ما دوست داریم در سفر به کیش در یک اقامتگاه تمیز و راحت با قیمت مناسب اقامت کنیم.

در این میان افرادی نیز هستند که ممکن است بخواهند جهت انجام ماموریت‌های کاری سفری کوتاه به کیش داشته باشند. در این صورت این افراد می‌توانند با اجاره روزانه آپارتمان مبله در کیش با پرداخت هزینه اندک کار خود را انجام دهند و به شهرشان بازگردند.

همچنین اجاره روزانه آپارتمان مبله در کیش به گردشگران این اجازه را می‌دهد که بتوانند از جزایر دیگر یا شهرهای استان هرمزگان سفری کوتاه به این جزیره داشته باشند. برای این کار کافی است وارد صفحه اصلی سایت هومسا شوید و نام جزیره کیش را سرچ کنید.

در این قسمت انواع اقامتگاه‌های کیش به شما نشان داده خواهد شد. می‌توانید با تنظیم فیلترهای مختلف، مثل محدوده قیمت، مکان و تعداد اتاق‌ها سریع‌تر به نتیجه دلخواه برسید. بدون شک با تیم هومسا سفری دلپذیر، راحت و بدون دغدغه تجربه خواهید کرد.

مرتبط با : هومسا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز