معرفی 5 هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم

هتل ارزان مشهد-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

شهر مشهد هتل‌های مختلفی را در دل خود جای داده است که از هتل های 5 ستاره تا هتل آپارتمان متنوع هستند. در این میان ایده‌آل‌ترین گزینه برای اقامت هتل ارزان با 3 وعده غذا نزدیک حرم بوده که تاثیر زیادی در کاهش هزینه های حمل و نقل و همچنین خورد و خوراک دارد. در این مطلب قصد داریم به صورت متمرکز هتل‌هایی را بررسی کنیم که هم ارزان بوده و هم 3 وعده غذایی را ارائه می دهند، در نتیجه اگر به دنبال هتل ارزان با 3 وعده غذا نزدیک حرم هستید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ویژگی‌های هتل‌های ارزان نزدیک حرم

به دلیل نزدیکی این هتل ها به حرم نیازی به پرداخت هزینه برای رفت و آمد به حرم نخواهید داشت و بدون دغدغه می‌توانید در کمترین زمان به هتل بروید. علاوه بر این در صورتی که فرد سالمندی همراه شماست، برخی از این هتل های مشهد نزدیک حرم سرویس ویژه رفت و آمد به حرم دارند که در ساعات مشخصی حرکت می کنند. همچنین با رزرو هتل مشهد نزدیک حرم که سه وعده‌ غذایی را برای مسافران ارائه می‌دهند، نیازی به مراجعه به رستوران های گران قیمت اطراف حرم نخواهید داشت.

هتل‌های ارزان مشهد به همراه 3 وعده غذایی در نزدیکی حرم

هتل‌ های ارزان مشهد همراه با غذا یکی از ایده‌آل‌ترین موارد برای اقامت در این شهر زیارتی هستند. در واقع با افزایش قیمت هتل‌ها و عدم ارائه 3 وعده غذایی توسط اکثریت آن‌ها، اگر هتلی ارزان و همراه با غذا پیدا کردید، ابتدا مروری بر کیفیت خدمات آن داشته باشید و سپس برای رزروش اقدام کنید. یک نکته کلی برای تمامی هتل‌های زیر این است، که ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه 12 است. موارد زیر در لیست هتل‌های ارزان مشهد با 3 وعده غذا نزدیک حرم قرار دارند:

هتل آریو مشهد

هتل آریو مشهد یکی از هتل های ارزان مشهد با 3 وعده غذا در نزدیک حرم است. این هتل در سال 1401 در نزدیکی حرم تاسیس شد. هتل در 12 طبقه با 6 طبقه اقامتی دارای 54 اتاق است. اتاق‌های این هتل دارای تنوع زیادی در نوع و ظرفیت هستند. از امکانات مهم این هتل باید به مواردی اعم از رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی، استخر، یخچال در اتاق‌ها، روم سرویس و… اشاره کنیم. هتل آریو با حرم مطهر کمتر از 20 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

آدرس هتل آریو: مشهد، خیابان امام رضا 28.

راز آسمان پایتخت

هتل بهبهان مشهد

هتل بهبهان در دی ماه سال 98 افتتاح شد. ظرفیت این هتل 99 نفر در اتاق‌های 2، 3، 4 و 5 تخته است. هتل بهبهان یکی از هتل‌هایی است که در میان مجموعه‌های گردشگری با صفت هتل ارزان با 3 وعده غذا نزدیک حرم شناخته می‌شود. امکانات هتل بهبهان عبارتند از: حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، یخچال، تلفن، جاکفشی، کمد، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حوله، دمپایی، سرویس چای، کتری برقی، تلویزیون، رستوران، اینترنت و موارد دیگر. لازم به ذکر است که هتل بهبهان با حرم مطهر امام رضا تنها در حدود 7 دقیقه با پای پیاده فاصله دارد.

آدرس هتل بهبهان: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 8، جنب هتل مهستان.

هتل مدائن مشهد

هتل مدائن مشهد یکی از هتل های ارزان مشهد با 3 وعده غذا نزدیک حرم است. این هتل از هتل‌های قیمت مناسب در شهر مشهد محسوب می‌شود که در سال 1366 برای ارائه خدمات به مسافرین در شهر مشهد تاسیس شد. هتل مدائن مشهد دارای 97 اتاق در 8 طبقه است. امکانات این هتل شامل تلویزیون، رستوران، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، نمازخانه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، یخچال و نمازخانه می‌شود. ظرفیت و تعداد تخت در اتاق‌ها متنوع است و شما محدودیتی برای انتخاب ندارید. فاصله هتل مدائن مشهد تا حرم امام هشتم شیعیان تنها 5 دقیقه پیاده روی است.

آدرس هتل مدائن: مشهد، خیابان امام رضا، مابین امام رضا 7 و 9.

هتل ارزان مشهد-کاماپرس

هتل آبشار مشهد

هتل آبشار مشهد در سال 1396 افتتاح گردیده است. هتل آبشار در 6 طبقه، 40 اتاق دارد. ظرفیت اتاق‌های این هتل بر حسب تعداد تخت در آن‌ها متفاوت است. شما می‌توانید هر کدام از اتاق‌ها که برای شما راحت‌تر هست را انتخاب کنید. هتل آبشار یک هتل ارزان با 3 وعده غذا نزدیک حرم است. امکانات این هتل شامل مواردی اعم از حمام، آباژور، سرویس بهداشتی از نوع فرنگی و ایرانی، اینترنت در اتاق‌ها، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع در اتاق‌ها و… می‌شود. فاصله هتل آبشار تا حرم امام رضا (ع) حدود 5 دقیقه پیاده روی است.

آدرس هتل آبشار: مشهد، امام رضا 5، چهنو 10.

هتل دیبا مشهد

تاریخ تاسیس این هتل در حدود 10 سال پیش است. تعداد اتاق در این هتل 32 اتاق هست که در 4 طبقه قرار گرفته‌اند. از امکانات هتل دیبا باید به مواردی اعم از حمام، سیستم تهویه، یخچال، صندوق امانات، لابی، رستوران، کافی شاپ، تلویزیون، تلفن و… اشاره کنیم. اگر به دنبال هتل ارزان با 3 وعده غذا نزدیک حرم هستید، یکی از پیشنهادهای ما به شما هتل دیبا است. هتل دیبا کمتر از 10 دقیقه با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. شما می‌توانید با پیاده روی در خیابان‌های مشهد در کنار مغازه‌های مختلف خود را در هر ساعتی، از این هتل به حرم برسانید.

آدرس هتل دیبا: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 8.

رزرو هتل ارزان مشهد-کاماپرس

نکات رزرو هتل ارزان با سه وعده غذایی در نزدیکی حرم

اگر قصد دارید در یکی از هتل‌های معرفی شده در شهر مشهد اقامت داشته باشید، باید از چند روز قبل از سفر در این هتل‌ها اتاق رزرو کنید. چراکه به دلیل ویژگی‌هایی همچون وعده‌های غذایی، نزدیکی به حرم و قیمت مناسب این هتل‌ها عموما پر هستند. برای رزرو حتما به سایت‌های معتبر مراجعه کنید. قبل از رزرو اتاق، تمامی شرایط مربوطه به هتل‌ها را مطالعه کنید. اگر به هر دلیلی مجبور به کنسل کردن رزرو خود شدید، بهتر است از چند روز قبل این کار را انجام دهید. کنسلی رزرو هزینه‌هایی به همراه دارد. البته نسبت به شرایط هتل‌ها، عموما اگر از 48 ساعت قبل اقدام به لغو رزرو کنید، مشمول پرداخت هزینه نمی‌شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : های هتل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز