معرفی سیم خاردار حلقوی تبری + جدول قیمت روز بازار آهن 19 تیر 1401

لست سکند

سیم خاردار حلقوی یک نوار فلزی انعطاف‌پذیر و محکم با تیغ‌های بلند و نازک فولادی مانند نیزه‌های تیز است. این محصول فولادی برای دور نگه داشتن مزاحمان ناخواسته استفاده می‌شود. این سیم با طراحی تیغ‌های خود، هر مانعی را در سر راه خود سوراخ می‌کند. سیم خاردار به ابزاری مؤثر برای ایمن کردن یک منطقه در برابر نفوذ تبدیل شده است.

کاماپرس در ادامه به شرح کامل‌تری از این محصول فولادی می‌‌پردازد.

مشخصات و ویژگی‌های سیم خاردار تبری

سیم خاردار حلقوی تبری یک گزینه مقرون به صرفه و همه کاره برای بسیاری از کاربردهای مختلف نظیر ایجاد مانع است. این سیم در لبه‌های خود دارای میخ‌های نوک تیز یا خاردار است که با ایجاد زخم و آسیب باعث متوقف کردن مزاحمان می‌شود. سیم خاردار حلقوی تبری در مقایسه با سیم خاردار معمولی کارایی و اثر بازدارندگی بیشتری دارد. سیم خاردار تبری از جنس گالوانیزه مقاومت خوبی در برابر هر نوع آب و هوا، خوردگی و باران‌های اسیدی دارد. این سیم، برای سال‌ها، ظاهر نقره‌ای خود را مانند روز اول حفظ می‌کند.

کاربرد سیم خاردار حلقوی

دایره‌های سیم تبری به صورت مارپیچ از یکدیگر عبور می‌کنند و فضایی برای عبور شخص یا حیوانات ​​باقی نمی‌گذارند. سیم تیغ مارپیچ سطح امنیت را بهبود می‌بخشد. از این رو، به طور گسترده در نقاط مرزی، مسکونی، تجاری، زندان و موسسات استفاده می‌شود. سیم تیغ هم به عنوان یک بازدارنده فیزیکی و هم به عنوان یک بازدارنده روانی عمل می‌کند. جالب است بدانید که استفاده از سیم حلقوی تبری در برخی کشورها به دلیل ماهیت بالقوه خطرناک آن ممنوع است. تشخیص در محیط، پرسنل امنیتی را قادر می‌سازد تا به سرعت رویدادهای امنیتی را ارزیابی کرده و به آن‌ها پاسخ دهند، در حالی که متجاوزان معطل مانده، در سیم تبری به دام افتاده‌اند. هر گونه تلاش برای بریدن، دور زدن یا مزاحمت سیم تیغ بلافاصله شناسایی می‌شود. حسگرهای تشخیص نفوذ محیطی از جمله سنسور مکان یابی و سنسور تشخیص نفوذ فیبر نوری، برای نصب روی سیم تیغ طراحی می‌شود و کارایی آن را در تامین امنیت محیطی افزایش می‌دهند.

جدول زیر قیمت برخی از پرفروش‌ترین محصولات بازار آهن را دربر می‌گیرد:

راز آسمان پایتخت

منبع: https://ahanmelal.com/steel-wire-products/barbed-wire-price/circular-razor-barbed-wire

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “معرفی سیم خاردار حلقوی تبری + جدول قیمت روز بازار آهن 19 تیر 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز