معرفی جارو برقی رباتیک سامسونگ با قابلیت تشخیص هوشمند اشیا

تور لحظه آخری-کاماپرس

جارو برقی رباتیک Bespoke Jet Bot Combo به عنوان یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ به تازگی و در جریان نمایشگاه CES 2024 معرفی شد. این محصول از هوش مصنوعی پیشرفته (AI) و آخرین فناوری‌های هوشمند به علاوه قابلیت بخار تمیزکننده بهره می‌برد.

به گزارش کاماپرس، قابلیت تشخیص هوشمند اشیا در این نسخه نسبت به فناوری قبلی تکامل خوبی داشته است، به گونه‌ای که این دستگاه جدید می‌تواند اشیای بیشتری را تشخیص داده و با کمک حسگر سه‌بعدی خود، جهت‌یابی دقیق‌تری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

تشخیص فضا و لکه‌ها توسط فناوری تشخیص هوشمند اشیا

توانایی تشخیص فضا و لکه‌ها توسط فناوری تشخیص هوشمند اشیا، مهم‌ترین پیشرفت صورت گرفته در نسخه جدید بوده که تجربه کاربری بهتری را فراهم  می‌آورد. با این قابلیت، جارو برقی کلیه مناطق نقشه‌برداری شده همچون اتاق نشیمن و آشپزخانه را تشخیص داده و طبقه‌بندی می‌کند. همچنین تعیین مناطق ممنوعه مانند حمام، ایوان یا ورودی نیز در این محصول امکانپذیر است.

راز آسمان پایتخت

همچنین زمین‌شور چرخان این محصول با قدرت 170 دور در دقیقه می‌تواند سخت‌ترین لکه‌ها را پاک کرده و تمیزکاری خودکار بسیار موثری دارد. این قابلیت نیاز به دخالت کاربر در انواع مختلف محیط‌ها را به ‌میزان زیادی کاهش می‌‌دهد.

تشخیص سطوح به صورت هوشمند

قابلیت بعدی این دستگاه، تشخیص هوشمند زمین است. طی آن نوع کف را حس کرده و با تشخیص تفاوت بین کف‌های سختی مثل سرامیک و چوب و سطوح نرم مثل فرش و موکت، قدرت مکش را تنظیم می‌کند.

این محصول رباتیک همچنین یک سیستم بهداشتی سه مرحله‌ای برای شستن پدهای زمین‌شور در منطقه تنظیم شده دارد. این مراحل شست‌وشوی خودکار، تمیز کردن با بخار بهداشتی و خشک کردن خودکار با جریان هوای گرم را شامل می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز