5 مدل پرفروش جاروبرقی رباتیک شیائومی در بازار + قیمت

جاروبرقی رباتیک
لست سکند

جاروبرقی‌ رباتیک شاید نتواند مثل جاروبرقی معمولی خانه شما را تمیز کند، اما برای مواقعی که محدودیت زمانی داشته و به یک وسیله‌ی بی‌صدا و بدون مزاحمت برای نظافت خانه نیاز دارید، گزینه‌ای بسیار هوشمندانه‌ای است. برند شیائومی که در زمینه ارایه گوشی‌های هوشمند با برندهای برتر این حوزه رقابت می‌کند، جاروبرقی‌های رباتیک متنوعی طراحی و عرضه کرده است.

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجو در سایت دیجی‌کالا پرفروش‌ترین جاروبرقی رباتیک در بازار را معرفی می‌کند.

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل S10+

پرفروش‌ترین جاروبرقی رباتیک در بازار، مدل S10+ شیائومی است که در زمان تهیه این گزارش،‌ ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. این دستگاه چهار حالت تنظیم قدرت مکش دارد و می‌تواند گرد و غبار و ذرات را به‌خوبی پاک کند. ظرفیت اسمی باتری این جاروبرقی روباتیک 5200 میلی‌آمپر است که باعث می‌شود بتواند به‌مدت بیش از دو ساعت و تا بیش از 200 متر مربع از فضای منزل را تمیز کند. اگر نگران تمیز شدن لکه‌ها هستید، باید بدانید که مدل S10+ دو پد در زیر دستگاه دارد که با سرعت بالا در حال گردش بوده و می‌توانند لکه‌ها را به‌طور کامل از بین ببرد.

جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل s10+ به سیستم ناوبری و اجتناب از برخورد با موانع مجهز است که حتی در محیط‌های کم‌نور هم مانع از برخورد با دیگر اجسام خانه می‌شود. این ربات حتی با سنسورهای پبشرفته، لبه قالی را تشخیص می‌دهد و هنگام تی کشیدن، قالی را خیس نمی‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل S10

جاروبرقی رباتیک S10 از قابلیت تکنولوژی کامپوزیت لایه‌های بی‌صدا بهره می‌برد و خیالتان را از صدای جاروبرقی راحت می‌کند. وزن این جاروبرقی 3.6 کیلوگرم است و یک باتری لیتیومی 3200 میلی‌آمپر ساعتی دارد و می‌تواند به‌مدت 45 تا 150 دقیقه بی‌وقفه کار کرده و مساحتی به اندازه 130 متر را تمیز کند. 12 سنسور مادون قرمز از جمله سنسورهای دیوارشی مجازی و تشخیص اشیا در جاروبرقی رباتیک قرار گرفته که با حرکت در خانه، یک نقشه مجازی تهیه می‌کند و بدین‌ترتیب تا فاصله‌ 10 میلی‌متری از اشیا پیش می‌رود. این جاروبرقی هم با قیمت 13 میلیون و 490 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل S10 Plus

جاروبرقی رباتیک مدل +S10 به باتری 5200 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و می‌تواند تا دو ساعت بی‌وقفه به جارو کردن بپردازد. قیمت این جاروبرقی 21 میلیون و 457 هزار تومان است. یکی از مزیت‌های این جاروبرقی، فشار دوگانه است که برای از بین بردن لکه‌ها استفاده می‌کند و این موضوع قدرت پاک‌کنندگی آن را چهار برابر می‌کند. اگر مخزن آب جاروبرقی مدل +S10 را تا 200 میلی‌لیتر پر کنید، می‌تواند به‌مدت 80 دقیقه یک فضای 150 متری را بشوید. پس اگر یک لکه‌بر قوی می‌خواهید،‌ این جاروبرقی گزینه‌ای مناسب است.

جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی شیائومی مدل mop 2 pro

مدل Mop 2 Pro شیائومی از فناوری لیزری استفاده می‌کند تا نقشه خانه را به خاطر بسپرد. مزیت این دستگاه در مقایسه با مدل‌های مشابه، اندازه کوچک آن است و به همین دلیل بهتر می‌تواند زیر مبلمان را تمیز کند. البته مدل Mop 2 Pro چندان هم بی‌عیب نیست. در بدنه این محصول از پلاستیک استفاده شده که با وجود ساختار محکم، گردوغبار را به‌خود جذب می‌کند و هر چند روز یک‌بار به گردگیری نیاز دارد.

جاروبرقی شیائومی

جاروبرقی سطلی روبوراک مدل Q7 MAX PLUS

شیائومی به‌صورت تخصصی به تولید لوازم خانگی هوشمند می‌پردازد و یکی دیگر از مدل‌های محبوبش در جاروبرقی رباتیک، مدل روبوراک است. جاروبرقی رباتیک مدل Roborock Q7 Max، باتری 5200 میلی‌آمپری دارد که یعنی هم‌قدرت مدل‌های دیگر است. همچنین با هر بار شارژ شدن می‌تواند سه‌‌ساعت کار کرده و یک فضای 300 متری را تمیز کند. این دستگاه همچنین یک مخزب آب 350 لیتری و یک سطل زبانه 470 میلی‌لیتری دارد که ظرفیت آن را به حد قابل قبولی می‌رساند.

یکی از مزیت‌های این دستگاه، ایستگاه تخلیه خودکار است. این ایستگاه ظرفیتی 2.5 لیتری دارد که برای ۷ هفته کافی است. این یعنی دیگر نیاز نیست پس از هر بار نظافت، مخزن جارو رو خالی کنید. شاید به همین دلیل است که در مقایسه با مدل‌های دیگر کمی گران‌تر است و با قیمت 40 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی روبوراک

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز