معرفی انواع جاروبرقی رباتیک شیائومی + قیمت

لست سکند

با پیشرفت تکنولوژی و ورود صنعت رباتیک به عرصه لوازم خانگی، جاروبرقی‌های رباتیک تولید و به بازار عرضه شدند و توانستند مقبولیت زیادی در جهان پیدا کنند. جاروبرقی رباتیک به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به دخالت انسان نقطه به نقطه منزل و حتی زیر تخت و مبلمان را نظافت می‌کند. این جاروبرقی‌‎ها قادر هستند که علاوه بر جاروکشیدن، سطوح سرامیکی و پارکتی را نیز تی بکشند و لکه‌ها را از بین ببرند.

افراد می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن شیائومی در خارج از خانه جاروبرقی‌های رباتیک را کنترل کنند و به آنها زمان و برنامه‌ای مشخص برای تمیز کردن بدهند تا قبل از رسیدن آنها به خانه فرایند نظافت تمام شده باشد. قیمت جاروبرقی‌های روباتیک شیائومی از 13 تا 100 میلیون تومان متغیر است.

کاماپرس در ادامه به معرفی انواع جاروبرقی رباتیک شیائومی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

1- جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop2

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 12 میلیون تومان است. شیائومی این محصول را در وزن 3600 گرم و با گنجایش مخزن زباله 550 میلی‌لیتر طراحی کرده است. این محصول با داشتن ظرفیت باتری 3200 میلی‌آمپر بیش از 110 دقیقه شارژ را در خود حفظ می‌کند و در صورت شارژ کامل می‌تواند فضایی بزرگ در حدود 240 متر مربع را جارو بکشد. در صورت تمام شدن شارژ هنگام فرایند جاروکشی، این محصول به صورت اتوماتیک به داک شارژ وصل می‌شود. سپس، پس از شارژ کامل کار خود را از همان نقطه قبلی آغاز می‌کند.

راز آسمان پایتخت

این دستگاه مجهز به سنسور 3D VLSAM بوده که آن را قادر می‌سازد تا فاصله خود را از موانع شناسایی کنند تا برخوردی با آنها صورت نگیرد. همچنین، مدل Mop2 مجهز به یک موتور ژاپنی NIDEC است که مکشی قدرتمند معادل 2700 پاسکال دارد که می‌تواند ریزترین آلودگی‌ها و ذرات را به خود جذب کند.

2- جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop2 pro

قیمت این جاروبرقی 16 میلیون و 460 هزار تومان است. این محصول با قدرت مکش 3000 پاسکال و ظرفیت مخزن آب 250 میلی لیتر طراحی شده است.  مخزن آب این محصول می‌تواند به شما در تمیز کردن هر چه تمام‌تر سطوح سرامیکی و پارکت کمک کند. همچنین هنگام استفاده از این جاروبرقی بر روی فرش می‌توانید میزان مکش آن را تنظیم کنید تا دستگاه با قدرت مکش بیشتری فرایند جاروکشی را انجام دهد.

این جاروبرقی با تکنولوژی لیزری از محیط منزل شما نقشه‌برداری می‌کند تا نقطه به نقطه آن را به دقت تمیز کند. این محصول با داشتن حسگرهای متنوع قادر است که از برآمدگی‌های چند سانتی متری بالا برود. همچنین، سنسورهای تعبیه شده ارتفاع بر روی این دستگاه، خیال کاربران را بابت افتادن از ارتفاع و پله‌ها آسوده می‌سازد.

3- جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل X10

قیمت این ربات پرچم‌دار شیائومی 35 میلیون تومان است. ویژگی بارزی که این محصول را از دیگر مدل‌های قدیمی‌تر خود جدا می‌سازد، تخلیه اتوماتیک زباله است. X10 می‌تواند زباله‌ها را در سطل خود بریزد و به صورت اتوماتیک زباله‌ها را تخلیه ‌کند. باتری این محصول دارای ظرفیت 5200 میلی‌آمپری بوده که تا 2 ساعت شارژ را حفظ می‌کند و قادر است با هر شارژ کامل حدود 200 متر مربع را تمیز کند.

این محصول مجهز به مخزن آب هوشمند با ظرفیت 250 میلی‌لیتر بوده که به صورت یکنواخت آب و رطوبت را بر روی سطوح مختلف پخش می‌کند و فرایند تی‌کشی را انجام می‌دهد. با استفاده از اپلیکیشن شیائومی می‌توانید از راه دور و خارج از خانه دستگاه را کنترل کرده و زمان و نوع برنامه نظافت را به‌صورت پیش‌فرض بر آن اعمال کنید.

4- جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل X10 Plus

قیمت این جاروبرقی رباتیک 70 میلیون تومان است. این محصول با ظرفیت مخزن زباله 350 میلی‌لیتر، ظرفیت مخزن آب 80 میلی‌لیتر و قدرت مکش 4 هزار پاسکال طراحی شده است. این محصول دارای ظرفیت 5200 میلی‌آمپر بوده که بیش از دو ساعت می‌توان از آن بهره برد. همچنین، برای شارژ کامل دوباره آن به 260 دقیقه زمان نیاز است.

مدل X10 Plus دارای پایه هوشمند بوده که به صورت اتوماتیک می‌تواند به وسیله آن مخزن آب خود را دوباره پر کند، لنت‌های پاک‌کن را تمیز کند و پارچه پاک‌کن خود را مرطوب نگه‌دارد. همچنین، می‌تواند زباله‌ها را در سطل زباله بریزد و مخزن زباله خود را تمیز کند. مدل ایکس10‌پلاس قادر است به صورت خودکار تنظیم متفاوتی از میزان مکش و تی‌کشی را برای هر اتاق به صورت جداگانه اعمال کند. انتخاب اتاق خاص برای نظافت و انتخاب زمانی خاص برای نظافت هر اتاق از دیگر مزیت‌های این مدل محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “معرفی انواع جاروبرقی رباتیک شیائومی + قیمت

  1. نهال رستمی گفته:

    وای این جاروبرقی ها خیلی خوب و کاربردی هستن برای خانم هایی که بچه کوچیک دارن و نمیتونن خودشون دسته جاروبرقی رو بگیرن و جارو کننن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز