بهترین جاروبرقی خارجی در بازار + قیمت مرداد ماه

لست سکند

جاروبرقی از اساسی‌ترین لوازم خانگی است که هر یک از ما جهت تمیز نگه داشتن محیط اطرافمان در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین دقت، به آن نیازمند هستیم. جاروبرقی‌های نام‌آشنای خارجی در بازار بسیارند و هر یک متناسب با قابلیت و قیمتی که دارند از یکدیگر متمایز می‌شوند. بوش، سامسونگ، ال‌جی و دوو از جمله برندهایی هستند که با محصولات خود در بازار لوازم خانگی قدرت نمایی می‌‌کنند.

کاماپرس در ادامه با جستجو در فروشگاه‌های اینترنتی بهترین جاروبرقی‌های خارجی در بازار را معرفی می‌کند؛

بیشتر بخوانید:

1- جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22R

قیمت این جاروبرقی کیسه‌دار در لحظه تهیه گزارش 5 میلیون و 780 هزار تومان است. این جاروبرقی از سری لاکچری محصولات دوو است که از موتور قدرتمند 2100 وات و قدرت مکش 650 وات تشکیل شده است. این محصول با مجهز بودن به فیلتر تصفیه هوای HEPA13 گرد و غبار موجود در فضا را به خود جذب می‌کند و مانع از ورود آلودگی به محیط می‌شود.

کنترل تعبیه شده بر روی دسته جاروبرقی به کاربران این امکان را می‌دهد تا قدرت مکش دستگاه را براساس سطوح تنظیم کنند و جاروبرقی را به آسانی با دکمه‌ها خاموش و روشن کنند. برس پارویی Turbo Brush به شما این امکان را می‌دهد که پرزها و موهای فرش را به راحتی جارو بکشید.

راز آسمان پایتخت

2- جاروبرقی دوو مدل DVC-S22G

قیمت این محصول 5 میلیون و 950 هزار تومان است. توان مصرفی این جاروبرقی کیسه دار معادل 2100 وات و توان مکش آن 650 وات است که کاربران می‌توانند از طریق کنترل موجود روی دسته جاروبرقی میزان مکش را تغییر دهند. فیلتر تصفیه HEPA13 گرد و غبار اطراف را از 6 مرحله فیلتر عبور می‌دهد و مانع از آلوده شدن فضای اطراف می‌شود. این محصول دارای سه سری گوشه پاک کن، برس مبل، برس پرده است که شما می‌توانید برای دسترسی راحت‌تر به این برس‌ها، آنها را از گیره تعبیه شده بر روی دسته جاروبرقی آویزان کنید.

3- جاروبرقی ال جی مدل VB-4220H

قیمت این جاروبرقی مخزنی 11 میلیون و 600 هزار تومان است. از جمله ویژگی‌های جاروبرقی‌های مخزنی بی‌نیاز کردن کاربران جهت هزینه اضافی برای تهیه کیسه است. مخزن این محصول گنجایش 1.2 لیتری دارد، در صورت پر شدن مخزن می‌توان به آسانی آن را از دستگاه جدا و تمیز کرد. محدوده توان مصرفی این محصول 1500 تا 2000 وات و قدرت مکش آن 380 وات است. این محصول مجهز به قدرت مکش پایدار و سیستم مکش گردبادی است. سیستم مکش گردبادی، گرد و غبار فضا اطراف را جذب می‌کند و هوای تمیز و تصفیه شده را در فضا پخش می‌کند.

4- جاروبرقی ال جی مدل VB-5220HTS

قیمت این محصول مخزنی 13 میلیون و 950 هزار تومان است. این جاروبرقی مخزن دار شما را از هزینه اضافی جهت تهیه کیسه بی‌نیاز می‌سازد. حداکثر قدرت این محصول 2000 وات و محدوده توان مصرفی آن 1500 تا 2000 وات است. نوع فیلتر خروجی این مدل HEPA11 است که هوای آلوده و گرد و غبار را از اطراف جاروبرقی از بین می‌برد. گنجایش مخزن این محصول 1.2 لیتر است که می‌توان به آسانی با جدا‌سازی مخزن از دستگاه آن را به راحتی تخلیه کرد. از دیگر ویژگی‌های این مدل وجود کنترل روی دسته است که شما می‌توانید با کمک آن قدرت مکش دستگاه را به راحتی تنظیم کنید.

5- جاروبرقی بوش مدل BGC21X300

قیمت این محصول  8میلیون و 929 هزار تومان است. این محصول دارای توان مصرفی 2200 وات است. وجود سیستم power protect در این محصول سبب پر قدرت شدن این جاروبرقی شده است که با کمترین مصرف انرژی بیشترین مکش و تمیزکنندگی را به کاربران ارائه می‌دهد.

حجم کیسه گرد و غبار این محصول 5 لیتر است که این حجم باعث می‌شود شما ماه‌ها از یک کیسه جاروبرقی استفاده کنید بدون آن‌که نیازی به تعویض زود هنگام آن باشد. همچنین لوله خرطومی با‌کیفیت این محصول به راحتی تغییر شکل نمی‌دهد و پاره نمی‌شود. از جمله لوازم جانبی دیگر آن می‌توان به برس اثاثیه، برس بسیار بلند برای درزها و برس سری حرفه‌ای اشاره کرد. قابلیتSilence Sound  این دستگاه سبب عملکردی آرام و بی‌صدا در آن شده است.

6- جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR

قیمت این محصول 10 میلیون و 330 هزار تومان است. از جمله ویژگی‌های این محصول کیسه‌دار بودن آن است که گنجایش آن به 5 لیتر می‌رسد و حجم زیادی را در خود جای می‌دهد و شما می‌توانید به راحتی محیط‌های بزرگ را با آن تمیز کنید بدون آن‌که نگران پر شدن کیسه باشید. از دیگر ویژگی‌های این جاروبرقی داشتن سری‌های مختلف است که شما می‌توانید گوشه و کنار منزل خود را به راحتی با آن تمیز کنید. از جمله این سری‌ها می‌توان به سری درزها، برس مبلمان و غیره اشاره کرد. این محصول دارای فضایی جداگانه برای قرارگیری سری‌ها و کیسه‌ها می‌باشد که علاوه بر دسترسی راحت‌تر، از آسیب دیدن این سری‌ها جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیبوشدوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز