ارزان‌ ترین قیمت جاروبرقی ایرانی در بازار

لست سکند

تمیز کردن خانه با کمک جاروبرقی ضمن سرعت بخشیدن به کارها باعث می‌شود تا نظافت منزل به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد. امروزه، برندهای ایرانی زیادی در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کنند که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. از جمله برندهای معروف جاروبرقی ایرانی می‌توان به پاکشوما و پارس خزر اشاره کرد.

هر چند که قیمت لوازم خانگی ایرانی در مقایسه با محصولات خارجی بسیار ارزان‌تر است؛ اما تورم و گرانی باعث شده تا بسیاری از افراد توان خرید محصولات نام‌آشنا را نداشته باشند. به همین منظور کاماپرس در ادامه، ارزان‌ترین قیمت جاروبرقی ایرانی در بازار را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*جاروبرقی شروین مدل VC3200 با قیمت یک میلیون و 614 هزار تومان به فروش می‌رسد. این جاروبرقی سطلی به امکاناتی نظیر فوت کن، کیسه دائمی قابل شستشو، چرخش 360 درجه لوله خرطومی، کنترل دو حالته قدرت مکش و… مجهز است.

*قیمت جاروبرقی کوپکس مدل VCC3600 یک میلیون و 620 هزار تومان است. قدرت موتور این دستگاه، 1600 وات بوده و برای نظافت فرش و سرامیک بسیار مناسب است. جاروبرقی کوپکس به پاکت دائمی نانو و فیلتر بهداشتی نیز مجهز است.

راز آسمان پایتخت

*قیمت جاروبرقی سطلی سازه البرز مدل M-103 یک میلیون و 940 هزار تومان است. این جاروبرقی در رنگ‌های مشکی، زرد و قرمز به بازار عرضه شده و توان مصرفی آن بین 1200 تا 1600 وات است. چرخش 360 درجه، فریم ضد خش و لوله پلاستیکی جفتی از دیگر ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شود.

*جاروبرقی عرشیا مدل VC-3700A با قیمت دو میلیون و 138 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود. این محصول دارای لوله تلسکوپی و نشانگر پر بودن مخزن بوده و توان مصرفی آن حدود 1500 تا 2000 وات است.

*جاروبرقی پاکتین مدل سطلی در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز و نقره‌ای با قیمت یک میلیون و 980 هزار تومان به فروش می‌رسد. این دستگاه قابلیت نظافت آسان داشته و حدود 7 کیلوگرم وزن دارد. از جمله امکانات آن می‌توان به سری برس، مبل پاک‌کن، گوشه‌گیر و لوله تلسکوپی اشاره کرد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : پاکتینسازه البرزشروینعرشیاکوپکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز