بهترین جاروبرقی‌های رباتیک در سال 2020

بدون شک، هیچکس به انجام کارهای تمام‌نشدنی خانه علاقه‌ای ندارد اما همه ما برخلاف میل باطنی، مجبور به انجام آن‌ها هستیم. با این حال، ابزارهایی در بازار وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توان کمی از بار سنگین این مسئولیت کم کرد.

به گزارش کاماپرس، یکی از این ابزارها، جاروبرقی‌های رباتیک هستند که در از بین بردن کثیفی و خاک سطوح نقش بزرگی ایفا می‌کنند. اگرچه به عقیده بسیاری، این ربات‌ها قادر به ایجاد تمیزی همانند روش‌های دستی نیستند، اما نقش آن‌ها در کاهش سنگینی کارها غیر قابل انکار است.

معرفی جاروبرقی‌های رباتیک

جاروبرقی‌های رباتیک مناسب خانه‌های کوچک‌تر و آپارتمان‌هایی با متراژ 75 تا 110 متری هستند. این ربات‌های به خوبی از پس تمیز کردن سطوح سخت و فرش‌ها برمی‌آیند؛ با این حال، امکان گیر کردن آن‌ها در محل اطلاق این دو سطح به یکدیگر، وجود دارد.

این ربات‌ها به موتورهایی قدرتمند برای مکش بیشتر، باتری با عمر مناسب، برس رول و هوشمندی کافی نیاز دارند. بسیاری از جاروبرقی‌های رباتیک به وسیله اپلیکیشن موبایل و تعداد دیگری از آن‌ها نیز به وسیله فرمان صوتی – در صورت داشتن الکسا آمازون – قابل کنترل هستند. مدل‌های پیشرفته جاروبرقی‌های رباتیک نیز قادرند با نقشه‌برداری از محل مورد نظر شما، برنامه‌های بهینه‌تری را برای تمیزی سطوح پیاده‌سازی کنند.

قیمت جاروبرقی‌های رباتیک

قیمت جاروبرقی‌های رباتیک در بازار جهانی از 220 دلار آغاز شده و مدل‌های پیشرفته آن‌ها چیزی در حدود 1000 دلار یا بیشتر ارزش دارند. در ادامه 6 مدل مورد استقبال قرار گرفته از این ربات‌ها که در این رنج قیمتی قرار دارند را به شما معرفی خواهیم کرد.

آریاک سفر

بهترین جاروبرقی‌های رباتیک

1 – بهترین مدل جاروبرقی رباتیک موجود در بازار: iRobot Roomba 690

2 – بهترین مدل جاروبرقی رباتیک زیر 250 دلار: Eufy RoboVac 11S

3 – بهترین مدل جاروبرقی رباتیک زیر 350 دلار: Ecovacs Deebot 711

4 – بهترین مدل جاروبرقی رباتیک زیر 700 دلار: iRobot Roomba 960

5 – بهترین مدل جاروبرقی رباتیک خود تمیزشونده: iRobot Roomba i7+

6 – بهترین مدل جاروبرقی رباتیک نقشه‌بردار: Neato Botvac D7 Connected

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز