پرفروش‌ ترین جاروبرقی فیلیپس در بازار + قیمت

لست سکند

جاروبرقی‌ فیلیپس با موتور قدرتمند و توان مکش بالا همواره رضایت کاربران را به همراه داشته است. تولیدات برند فیلیپس برای افراد حساس به گرد و غبار و یا حیوانات خانگی، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود، چراکه این محصول به فیلتر هپا مجهز بوده و آلودگی را با دقت و کیفیت بالایی از محیط پاک می‌کند. همچنین کاربری جاروبرقی فیلیپس آسان بوده و به صرفه‌جویی در وقت و انرژی نیز کمک می‌کند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین جاروبرقی فیلیپس را معرفی می‌کند.

1_جاروبرقی فیلیپس مدل FC9350/01

گنجایش مخزن این دستگاه 1.5 لیتر بوده و با طراحی جمع و جور خود برای استفاده در اتاق خواب‌ و خانه‌های کوچک مناسب است. فیلتر هپا 13 این جاروبرقی مانع از ورود گرد و غبار به محیط اطراف می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به فشرده‌سازی زباله و سری مو جمع‌کن آن اشاره کرد. لوله تلسکوپی این دستگاه نیز قدرت انعطاف پذیری بالایی داشته و با قد کاربر تنظیم می‌شود. همچنین موتور 1800 واتی این جاروبرقی ذرات کوچک و بزرگ را به راحتی از زمین جمع کرده و چرخ‌های این محصول به راحتی بر روی هر سطحی حرکت می‌کند. قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 7 میلیون و 500 تومان است.

2_جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

گنجایش مخزن این دستگاه 4 لیتر بوده و برای خانه‌های نسبتا بزرگ مناسب است. توان 2200 واتی موتور این جاروبرقی هرگونه آلودگی و ذرات ریز و درشت را از محیط پاک کرده و با کاهش مدت زمان استفاده در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. این محصول مجهز به فیلتر هپا 13 بوده که مانع از خروج گرد و غبار به محیط می‌شود. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سیم جمع‌کن خودکار و نمایشگر پر بودن مخزن آن نیز اشاره کرد. بدنه پلاستیکی این جاروبرقی در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و ارتفاع لوله تلسکوپی این محصول نیز با قد کاربر تنظیم شده و دسترسی به نقاط دور را آسان می‌کند. این جاروبرقی بسیار کم صدا بوده و تا شعاع 10 متر را پوشش می‌دهد. این محصول 8 میلیون و 756 هزارتومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

3_جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174/01

ظرفیت مخزن این دستگاه 4 لیتر بوده که برای استفاده در خانه‌هایی با متراژ بالا مناسب است. فیلتر هپا 13 این محصول مانع از ورود گرد و غبار به محیط شده و تا 99 درصد ذرات را از بین می‌برد. موتور 2200 واتی با مکش 500 این جاروبرقی قادر است که در کم‌ترین زمان تمامی ذرات ریز و درشت را از سطح زمین جدا کند. با سری مثلثی این دستگاه می‌توان کنج و نقاط دور را تمیز کرد. هم‌چنین نازل قابل تعویض آن مو و پرز حیوانات را جمع کرده و گرد و غبار را از روی مبل پاک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به نشانگر پر بودن مخزن و کم صدا بودن آن اشاره کرد. کیسه دائمی این جاروبرقی 4 لایه برای فیلتر کردن بهتر گرد و غبار داشته و درب کشویی آن از پخش شدن ذرات به اطراف جلوگیری می‌کند. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به تکنولوژی Airflow Max آن اشاره کرد که جریان هوای داخل مخزن را برقرار کرده و قدرت مکش را حتی در زمان پر بودن کیسه در همان حالت اولیه حفظ می‌کند. بدنه پلاستیکی این محصول در برابر ضربه مقاوم بوده و روی آن دو دسته برای جابجایی بهتر قرار گرفته است. این جاروبرقی تا شعاع 10 متر را پوشش می‌دهد. قیمت این محصول 10 میلیون و 350 هزارتومان است.

4_جاروبرقی فیلیپس مدل FC9176/01

مخزن این دستگاه 4 لیتر ظرفیت دارد و برای محیط‌های نسبتا بزرگ مناسب است. کیسه باکیفیت این جاروبرقی از انتشار گرد و غبار به محیط جلوگیری می‌کند. لوله تلسکوپی این محصول متناسب با قد کاربر تنظیم می‌شود. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پارویی مثلثی برای دسترسی به کنج و نشانگر پر بودن مخزن آن اشاره کرد. این جاروبرقی، پارویی ویژه پارکت دارد که می‌تواند ذرات ریز و درشت را به راحتی پاک کند. فیلتر هپا این محصول از انتشار گرد و غبار به محیط جلوگیری کرده و بدنه آن در برابر نفوذ هوا عایق است. این جاروبرقی تا شعاع 12 متر را پوشش می‌دهد. این محصول 11 میلیون تومان قیمت دارد.

5_جاروبرقی فیلیپس مدل FC9177

ظرفیت این دستگاه 4 لیتر بوده و مناسب خانه‌های نسبتا بزرگ است. موتور قوی این جاروبرقی با توان 2000 و مکش 500 وات کوچک‌ترین ذرات را از محیط جمع می‌کند. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سری مو و سیم جمع‌کن خودکار آن اشاره کرد. پارویی این جاروبرقی برای تمیز کردن پارکت مناسب بوده و در قسمت جلویی آن چراغ‌هایی برای دید بهتر تعبیه شده است. سیستم Tri Active این دستگاه برای تمیز کردن کامل سه طرف طراحی شده است. بدنه پلاستیکی این محصول بسیار مقاوم بوده و لوله تلسکوپی آن قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. قیمت این محصول 13 میلیون و 455 هزارتومان است.

انتهای پیام.

مرتبط با : فیلیپس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز