معرفی بهترین هدفون ‌های دی جی موجود در بازار+ قیمت

هدفون-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هدفون خوب و باکیفیت یکی از اصلی‌ترین ابزارهای کار دی جی است که تاثیر زیادی بر خروجی کار دارد. به عبارتی کیفیت میکس صدا تا حد زیادی وابسته به صدایی است که دی جی می‌شنود. در حال حاضر با توجه به تنوع برندها و مدل‌های مختلف موجود در بازار، بسیاری از کاربران ممکن است در انتخاب هدفون دی جی مورد نظر دچار سردرگمی شوند. فروشگاه اینترنتی “دی جی استور” با عرضه طیف متنوعی از محصولات به کاربران سرنخ مناسبی برای انتخاب می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج مدل از بهترین هدفون‌های دی جی موجود در بازار و بررسی قیمت‌ آن‌ها ‌پرداخته است.

هدفون V-Moda Crossfade 2 Wireless Rose Gold

این مدل یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که دارای درایورهای 50 میلی‌متری دو دیافراگمی است که در کشور ژاپن مهندسی شده است و صداهایی با بیس تمیز و عمیق تولید می‌کند. با 30 دقیقه شارژ سریع می‌توان به مدت چهار ساعت مداوم و با یک بار شارژ کامل، تا 14 ساعت می‌توان از آن استفاده کرد. هدبند قوی و در عین حال انعطاف‌پذیر این هدفون و بالشتک‌هایی از جنس مموری فوم بزرگ، راحتی این هدفون هنگام استفاده و عایق صدا بودن آن را تضمین می‌کند. کابل و سرجک این محصول از مواد بسیار بادوام و مقاوم ساخته شده است و امکان خم شدن تا یک میلیون بار را دارد. این مدل اکنون به قیمت 25 میلیون تومان قابل تهیه است.

هدفون Pioneer HDJ-X10 Black

هدفون حرفه‌ای دی جی پایونیر قابلیت تولید صدا با وضوح بالا و فرکانس پنج تا 40 کیلو هرتز به کمک یک درایور 50 میلی‌متری جدید دارد. این محصول با جدا کردن کانال چپ و راست و محفظه رفلکس باس، یکی از بهترین و بی‌رقیب‌ترین هدفون دی جی‌ های موجود در بازار محسوب می‌شود. مکانیسم‌های چرخشی این هدفون متناسب با استفاده‌های طولانی مدت طراحی شده است که باعث خستگی کاربر نمی‌شود. پدهای گوش چرمی پلی اورتان و بالشتکی این هدفون به دلیل پوشش نانو مقاوم بوده و در برابر ضربات احتمالی مقاوم است. ضمن اینکه این محصول عایق صدا بوده و می‌تواند صدای محیط بیرون را برای دی جی کاملا خاموش کند. این هدفون هم‌اکنون به قیمت 24 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هدفون V-Moda M-200

این هدفون قادر به تولید صداهای دقیق و داینامیک است و به راحتی می‌توان متوجه نواقص و ایرادات آن شد؛ بنابراین این مدل برای مانتیور کردن صدا در استیج و کار با دستگاه دی جی ایده‌آل است. کابل متعادل و جدید این هدفون نسبت سیگنال به نویز را افزایش می‌دهد تا صدایی تمیزتر و با وضوح بیشتر تولید کند. این محصول به صورتی طراحی شده که در استفاده طولانی مدت و مدوام باعث خستگی دی جی نشود. کابل کویل پرو دامنه شنیداری را برای متخصصان صدا و تنظیم‌کننده‌های استودیو افزایش می‌دهد و کابل لایتینیگ نیز امکان پخش صدای باکیفیت از دستگاه‌های ios را فراهم می‌کند. این مدل به قیمت 23 میلیون تومان قابل تهیه است.

راز آسمان پایتخت

هدفون دی جی-کاماپرس

هدفون V-Moda Crossfade LP2

این هدفون قادر به تولید صدای پخش زنده عالی و بیس‌های پر جنب‌وجوش است. درایورهای 50 میلی‌متری دیافراگم‌های دوگانه طوری مهندسی شده‌اند که می‌توانند دقیقا صدای صحنه را بازتولید کنند. هدبند قوی و انعطاف‌پذیر این محصول با هسته فلزی، قابلیت خم شدن بیش از 10 بار دارد و به صورت مینیمال طراحی شده است. بالشتک‌های فوم ارگوسافت این محصول به خوبی می‌تواند نویزهای محیطی را فیلتر کند و به همین دلیل یکی از بهترین هدفون دی جی‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. این محصول به قیمت 11 میلیون تومان قابل تهیه است.

هدفون Pioneer HDJ-X5BT Red

این هدفون بلوتوثی یک کابل را بدون کاهش کیفیت حذف می‌کند. با سه ساعت شارژ امکان استفاده 20 ساعت مدوام از آن برای کاربران وجود دارد. افراد برای استفاده از این محصول با هدف هدفون مانیتورینگ می‌توانند از طریق کابل 1.2 متری از آن استفاده کنند. این محصول طوری طراحی شده است که فشار روی سر را کاهش می‌دهد و در عین حال بافت بیرونی، چسبندگی آن را بیشتر می‌کند. مقاومت بالای این مدل باعث می‌شود که در شرایط سخت و استفاده سنگین، عملکرد خوبی داشته باشد. این محصول به قیمت 11 میلیون تومان قابل تهیه است.

خرید هدفون از دی جی استور

فروشگاه دی جی استور فعالیت خود را در سال 1386 در زمینه خرید و فروش محصولات تخصصی و لوازم جانبی دی جی آغاز کرد. این مجموعه در ابتدا با نام تجاری سناتور شروع به کار کرد و بعد از مدتی در سال 1396 نام خود را به دی جی استور تغییر داد. در این زمان فروشگاه اینترنتی دی جی استور برای دسترسی راحت‌تر افراد در سراسر کشور راه‌اندازی شد. کاربران برای تهیه هدفون دی جی می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس https://irandjstore.com/headphones/headphone مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران دیجی استور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “معرفی بهترین هدفون ‌های دی جی موجود در بازار+ قیمت

  1. سمانه پایور گفته:

    یه سری هدفون ها امده بالاسرش عروسکی و گوش حیوانات مختلف رو داره کسی میدونه اسم اینا چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز