معرفی بهترین جراح بینی در تهران

دکتر جراح بینی-کاماپرس
لست سکند

امروزه با پیشرفت علم پزشکی، جراحی زیبایی بینی متداول‌تر از گذشته شده و متقاضیان زیادی خواهان انجام این نوع عمل هستند. بینی در مرکز صورت واقع شده و هماهنگی آن با سایر اجزای صورت تاثیر زیادی در زیبایی افراد دارد. جراحی بینی باعث اصلاح فرم بینی می‌شود و می‌تواند چهره را به کلی دگرگون کند.

به گزارش کاماپرس انتخاب جراح بینی متخصص و ماهر، برای گرفتن نتیجه مطلوب در عین حفظ سلامت متقاضیان، ضروری است. جراحان بینی متعددی در تهران مشغول به فعالیت هستند و هر یک در عمل نوع خاصی از بینی تخصص و مهارت دارد. بسیاری از افراد ممکن است در انتخاب جراح بینی مورد نظر در تهران دچار سردرگمی شوند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با عمل زیبایی بینی و راهنما انتخاب بهترین جراح بینی در تهران پرداخته است.

جراحی بینی برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که از فرم بینی خود ناراضی هستند و احساس بدی نسبت به چهره خود دارند، با جراحی بینی می‌توانند احساس رضایت نسبت به چهره خود داشته باشند. البته افراد باید در سن مناسب برای جراحی اقدام کنند. به عنوان مثال در سن بلوغ، هنوز استخوان‌های بینی در حال رشد هستند و بنابراین در این مرحله عمل بینی توصیه نمی‌شود. حداقل سن به منظور جراحی بینی برای خانم‌ها 16 و برای آقایان 18 است. لازم به ذکر است که افراد مسن و بیماران دیابتی و سرطانی، کاندیدای مناسبی برای جراحی بینی نیستند.

دکتر جراح بینی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

جراحی بینی خانم‌ها و آقایان چه تفاوتی دارد؟

آناتومی بدن زنان و مردان متفاوت است؛ به طوری که بینی مردان غضروف و استخوان بیشتری دارد و نسبت به بینی زنان بزرگ‌تر است. این موضوع باعث تفاوت‌هایی در عمل جراحی می‌شود که باید به آن‌ها توجه کرد. پل بینی مردان نسبت به بینی زنان مقاوم‌تر است و همچنین پوست بینی مردان ضخیم‌تر است. جراح هنگام عمل باید در نظر داشته باشد که حالت طبیعی بینی را حفظ کند. به عنوان مثال بینی‌های فانتزی برای مردان مناسب نیست.

در مقابل پوست نازک‌تر بینی زنان باعث می‌شود که آنان معمولا رضایت بیشتری از عمل جراحی داشته باشند. همچنین طول بینی خانم‌ها کوتاه‌تر از بینی آقایان است. در جراحی بینی‌ خانم‌ها معمولا اولویت جراحی، قوس نوک بینی است که تاثیر زیادی در شکل‌گیری فرم بینی دارد.

مراقبت‌های بعد از عمل جراحی بینی

برای از بین رفتن کبودی‌ها و تورم‌های بینی باید تا 12 ساعت بعد از عمل از کمپرس یخ استفاده شود. همچنین لازم است که بیماران بعد از عمل، سر خود را بالا نگه دارند و به پهلو نخوابند، زیرا به پهلو خوابیدن ممکن است که تورم و کبودی بیشتری ایجاد کند. برای اینکه سر در وضعیت بهتری قرار گیرد، می‌توان از دو یا سه بالش روی هم استفاده کرد. دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم نیز ضروری بوده و بهتر است که بیماران، غذاهای دارای ویتامین آ و ویتامین سی مصرف کنند. بهتر است که غذا ولرم باشد و از خوردن غذاهای داغ پرهیز شود. همچنین تا چند هفته بعد از عمل جراحی، افراد نباید عینک بزنند، زیرا ممکن است باعث ایجاد تورم و خط افتادن روی بینی شود.

افراد سیگاری باید حداقل تا دو هفته بعد از عمل از مصرف سیگار خودداری کنند، زیرا نیکوتین موجود در سیگار باعث محدود شدن جریان هوا می‌شود و روند بهبودی را به تعویق می‌اندازد. بیماران تا چهار هفته بعد از عمل می‌‌توانند ورزش‌های سبک و فعالیت‌هایی که سیستم عروقی را درگیر می‌کند، شروع کنند.

جراح بینی-کاماپرس

انتخاب بهترین جراح بینی در تهران با دکی یاب

تیم دکی‌یاب دارای پنج سال سابقه در زمینه همکاری با جراحان زیبایی بینی است و در این راستا به متقاضیان خدمات ارائه می‌کند. باید در نظر داشت که هر جراح در عمل نوع خاصی از بینی مهارت بیشتری دارد و این مجموعه به افراد کمک می‌کند که با توجه به مدل مدنظر خود، بهترین جراح بینی در تهران را انتخاب کنند.

با توجه به بالا بودن هزینه‌های عمل زیبایی بینی، دکی‌یاب شرایط پرداخت اقساطی هزینه جراحی را برای متقاضیانی که از طریق این مجموعه اقدام می‌کنند، فراهم کرده است. همچنین خدمات نوبت ویزیت فوری در هر روز، نیم‌بها کردن هزینه ویزیت و چسب‌های بعد از عمل رایگان از جمله خدماتی است که این مجموعه ارائه می‌دهد. افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://dokiyab.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : دکی یاب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز