مرکز پخش عمده و فروش سجاده نماز در تهران

لست سکند

در تهران تولیدی های زیادی برای انواع سجاده و جانماز وجود دارد ولی مراکز پخش و تولید بسیار بسیار کمی برای تولید عمده و فروش سجاده نماز در تهران وجود دارد که بتوانند با تنوع طرح بالا و یا با طرح های دلخواه شما اقدام به تولید سجاده و جانماز های مخمل که بصورت نفیس و قیمت ارزان تولید میشوند ارائه دهند. یکی از این تولید کننده (( بانی چاپ )) است که تولید سجاده مخمل، را بصورت عمده انجام و به سراسر کشور و سایر کشورهای مسلمان پخش میکند میتوان یکی از گزینه‌های محبوب برای خرید سجاده دانست. این مدل سجاده ها با استفاده از پارچه‌ مخمل کوبیده شده چاپی که قابل شستشو نیز هستند طراحی، چاپ و دوخته میشود، این سجاده ها به دلیل نرمی و زیبایی که دارد برای اغلب مسلمانان بسیار مورد توجه است. سجاده های پسرانه و دخترانه نیز به عنوان بخشی از این دسته‌بندی طراحی های متفاوت که مناسب نوجوانان و جوانان هستند طراحی و تولید میشود. سجاده ی با طراحی‌ مردانه و جوانان، برای پسران مورد استفاده قرار می‌گیرند.سجاده دخترانه با طرح و رنگ های شاد یکی دیگر از گزینه‌هایی است که برای جشن تکلیف دختران بسیار مورد توجه قرار دارد. این سجاده‌ها با طراحی‌های زیبا و جذاب و استفاده از پارچه‌ ی مخمل کوبیده شده چاپی یک انتخاب شایسته است. در طراحی جانماز دخترانه زیبا، به دلیل استفاده از رنگ‌های روشن و طرح‌هایی جذاب و مخصوص که مورد پسند دختران است سعی شده یک سجاده زیبا و متفاوت، در جشن‌های تکلیف و مناسبت‌های دیگر استفاده شود.

عمده فروشی سجاده

علاوه بر طراحی های زیبا و وجود طرح های متنوع جنس سجاده نماز، فروش سجاده عمده با قیمت ارزان نیز بسیار اهمیت دارد. یکی از تولید کنندگان که بعنوان مرکز فروش سجاده نماز در تهران نیز شناخته میشود (( بانی چاپ )) است، مجموعه ای که تولیده عمده سجاده های نفیس و زیبا را با قیمت ارزان انجام می دهد. تولید عمده سجاده با طرح دلخواه در هر تعداد با تنوع بالا یکی دیگر از مزیت های این مجموعه است. تولید سجاده های نماز از پارچه های با کیفیت بالا که مانع از لغزندگی یا سرخوردگی در زمان نماز خواندن می‌شوند و همچنین تولید سجاده های مسافرتی، کیف دار، ویژه ی عروس و داماد ( جهیزیه ) و … حتی در سایز دلخواه شما و یا با طرح طراحی شده توسط شما از دیگر مزیت های این مجموعه است.

تولیدی سجاده نماز

در فرهنگ مسلمانان، سجاده های نماز به عنوان وسیله ی عبادتی مقدس شناخته می‌شود. برخی از مردم بر این باورند که استفاده از سجاده نماز باعث باصفا شدن قلب و روح شخص می‌شود. همچنین، این وسیله به شخص کمک می‌کند تا در زمان نماز خواندن بهتر تمرکز کند و از حواس پرتی جلوگیری می کند. همچنین میتوان گفت که سجاده نماز یکی از وسیله مهم در فرهنگ اسلامی است که در انجام نماز بسیار اهمیت دارد. طراحی زیبا و استفاده از جنس های با کیفیت بالا در تولید سجاده کمک می‌کند تا در انجام عبادت بخصوص برای سنین پائین باعث اشتیاق بیشتر جهت انجام این فریضه الهی بشود.

تولید سجاده در تهران

تولید سجاده در تهران و تولید سجاده‌های چاپی با مدل ها و طرح های زیبا و شیک امکان انتخاب از بین انواع طرح های مختلف را به مسلمانان می‌دهند. این وسیله علاوه بر تأمین و ایجاد یک مکان مناسب برای نماز خواندن، باعث زیبایی محل عبادت نیز می شوند. یک مسلمان با توجه به سلیقه و نیاز خود می تواند از بین انواع متنوع جانماز و سجاده یکی را با سلیقه خود انتخاب کنند. همچنین طرح و رنگ دلخواه سجاده یا جانماز برای کودکان و نوجوانها، آنها را تشویق می کند تا به عبادت با خدا بپردازد. سجاده و جانماز دو وسیله متداول در اسلام برای انجام فریضه نماز (نماز، عبادت روزانه در اسلام) هستند. این دو وسیله تقریباً به یک هدف خدمت می‌کنند، اما تفاوت‌هایی در طراحی و استفاده دارند.

سجاده هایی که به صورت اختصاصی با طرح مورد نظر شما و با سرعت بالا و با کمک ماشین آلات پیشرفته چاپ و تولید می شوند. همچنین قابلیت تولید در حجم بالا و کیفیت عالی از مزیت های این نوع فرش سجاده می باشد. اگر به دنبال سجاده فرشی با کیفیت و زیبا هستید، بهتر است آن را مستقیماً از تولید کننده خریداری کنید.

راز آسمان پایتخت

شرکت بانی چاپ مفتخر است که سفارش دهندگانی برای سجاده نفیس از سرتاسر ایران و بعضی از کشورهای منطقه دارد که انواع سجاده و جانماز چند تکه و کیفی خود را با بالاترین کیفیت و بهترین نوع چاپ به تمامی نقاط ارسال میکند. بانی چاپ با داشتن تیم حرفه ای و دستگاه های پیشرفته جهت چاپ بر روی سجاده ها و جانمازهای درجه یک خود، توانسته است محصولات با کیفیتی را در اختیار سفارش دهندگان و مشتریان خو قرار دهد.. با وجود تنوع زیاد در طرح و رنگ فرش، این شرکت به مشتریان این امکان را می دهد که با ترکیب طرح ها و نقش ها، طرح های منحصر به فرد خود را در اختیار آنها قرار می دهد. همچنین طرح مورد نظر و دلخواه خود را می توانید به ما بدهید تا سجاده های سفارشی و اختصاصی شما را به صورت عمده و تکی برای شما چاپ و تولید کنیم.

فروش سجاده نماز

تولیدی سجاده مخمل

سجاده در واقع فرشی است که مسلمانان روی آن نماز می خوانند. دلیل استفاده از جانماز این است که مسلمانان معتقدند که در جایی تمیز و پاکیزه باید با خدا راز و نیاز کنند و نماز بخوانند. در خانه همه ما ایرانیها یک سجاده و جانماز وجود دارد. جانماز را می توان با ارکان دیگر مثل رومیزی و رانر ست کرد. جانماز در جنس های مختلف ترمه و مخمل وجود دارد. سجاده و جانماز مخمل انواع مختلفی دارد. سجاده ها و جانمازها در طرح ها و جنس های متفاوتی تولید می شوند. انواع سجاده شامل سجاده مخمل، سجاده ترمه ، سجاده مخمل ترمه، سجاده ابریشم، سجاده مخمل ترک و … است. در مجموعه بانی چاپ انواع مدل سجاده و جانماز با پارچه مخمل و آستر ساتن و بصورت 2 تکه، 3 تکه، چهار تکه و … بدون کیف و با کیف، جانماز ایستاده و … تولید می شود. در کارخانه سجاده مخمل، دوخت سجاده مخمل کاملا تمیز و مرتب و طراحی سجاده و طراحی جانماز به صورت حرفه ای انجام می شود و به راحتی قابل شستشو هستند. سجاده های مخمل ماندگاری بالایی دارند و به هیچ وجه بور نمی شوند و به سادگی تمیز می شوند. سجاده ها در سایز بزرگ و کوچک و چاپ های مختلف برای هر سلیقه و جهت استفاده در هر مکانی چاپ و تولید می شوند.

قیمت انواع سجاده و جانماز

قیمت سجاده و جانماز مخمل با توجه به طرح، جنس، ابعاد و مدل سجاده و جانماز متفاوت است. همچنین تعداد تکه های آن در قیمت موثر است که در مجموعه بانی چاپ در انواع دو تکه ،سه تکه،چهار تکه و مسافرتی و یا به همراه کیف تولید می‍شود. سجاده های 3 تکه بانی چاپ دارای یک تکه برای قرار گیری مهر در ابعاد 22*20 و یک عدد سجاده بزرگتر در ابعاد 45*45 و یک عدد جانماز در ابعاد 65*100 برای نشستن و بلند شدن در هنگام نماز خواندن است.انواع مدل های جانمازی که در سایت مشاهده می کنید به صورت عمده نیز موجود می باشد و خرید سجاده با طرح و سایز دلخواه و تعداد مورد نظر شما امکان پذیر است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانی چاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز