مدل میز ناهار خوری مدرن و کلاسیک

میز ناهار خوری-کاماپرس
لست سکند

این روزها نمی توان هیچ خانه ای را بدون میز ناهار خوری تصور کرد. میز ناهار خوری به یک المان کلیدی در دکوراسیون هر خانه ای تبدیل شده و هر کسی طبق سلیقه و خواست خود از میان انواع متنوع میز ناهار خوری یکی را برای منزل خود انتخاب می کند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از دیجی چوب، میزهای ناهار خوری اغلب به دو دسته مدرن و کلاسیک تقسیم می شوند. در مدل های مدرن خلاقیت نقش برجسته ای داشته و از طراحی های جدید و به روز استفاده می شود. در مقابل، میز ناهار خوری کلاسیک احترام و ارادت ویژه ای به طراحی های قدیمی و کلاسیک داشته و سعی دارد یاد و خاطره پیشینیان و طراحی های فوق العاده شان را زنده نگه دارد. بنابراین، می توان نتیجه گرفت که این دو نوع از لحاظ طراحی دقیقاً در نقطه مقابل هم قرار می گیرند. در ادامه توضیحات بیشتری راجع به این موضوع به شما ارائه می دهیم.

میز ناهار خوری-کاماپرس

انواع میز ناهار خوری مدرن

مدل میز ناهار خوری کوچک و شیک از آنجایی که با پیشرفته ترین تکنولوژی ها و طراحی ها ساخته می شود، دارای انواع مختلفی است. در واقع خود سبک مدرن به چند دسته تقسیم شده و زیر مجموعه های متفاوتی دارد. زیر مجموعه های سبک مدرن عبارتند از:

  • میز ناهار خوری گرد کمجا
  • میز ناهار خوری ماهور
  • میز ناهار خوری المپیک
  • میز ناهار خوری کمجا مربع
  • میز ناهار خوری نگین
  • میز ناهار خوری چستر آرسیس

با این که تمام این موارد زیرمجموعه های سبک مدرن به شمار می روند؛ اما هر یک ویژگی های کاملاً متفاوت و خاص خود را دارند. نقطه مشترکی که در همه این زیر مجموعه ها وجود دارد، این است که همگی به اصل سادگی پایبندند. در حقیقت، سادگی اصلی اساسی در سبک مدرن است و تمام زیر مجموعه ها هم باید از این اصل پیروی کنند. اگر به میزهای ناهار خوری مدرن نگاه کنید، همگی بر این اصل طراحی و ساخته شده اند. پس اگر به دنبال میز های ناهار خوری ساده، شیک و بدون زرق و برق هستید، میز ناهار خوری مدرن چوبی یا ام دی اف مناسب ترین گزینه برای شماست.

راز آسمان پایتخت

میز ناهار خوری-کاماپرس

مدل های میز ناهار خوری کلاسیک

میز های ناهار خوری کلاسیک دقیقاً در نقطه مقابل میز غذا خوری مدرن قرار دارند. با این که طراحی و ساخت میز های ناهار خوری کلاسیک با هم متفاوت است؛ اما اغلب مدل های آن ویژگی های مشترک زیادی دارند. برای مثال، معمولاً در ساخت مدل های میز ناهار خوری کلاسیک از جنس چوب یا مصنوعات چوبی استفاده می شود. همچنین از ویژگی های بارز سبک کلاسیک می توان به برجستگی ها و حکاکی های روی محصول اشاره کرد. گاهی این برجستگی ها با زرق و برق هم همراه می شود تا اصالت را یادآور شود و جلوه ای سلطنتی و شاهانه به محصولات مختلف از جمله میز ناهار خوری کلاسیک ببخشد.

قبلاً هم گفتیم که سبک کلاسیک نشان دهنده زندگی های مجلل پیشینیان ماست. در آن زمان اغلب از چوب درختان با رنگ های تیره برای ساخت مبلمان استفاده می شد. از این رو، امروزه هم مدل های میز ناهار خوری کلاسیک اغلب با رنگ های تیره ارائه شده و همان اصول طراحی آن زمان در این نوع میز های ناهار خوری حفظ شده است.

میز های ناهار خوری کلاسیک مدل های بسیاری دارند که می توانید در فروشگاه دیجی چوب آن ها را مشاهده کرده و به راحت ترین شکل ممکن خریداری کنید.

قیمت میز ناهار خوری مدرن

میز ناهار خوری مدرن هر یک به نوبه خود دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. جنس، ابعاد، طراحی، رنگ بندی و سایر ویژگی های ظاهری در میز های ناهار خوری مدرن متفاوت اند. از این رو نمی توان قیمت میز ناهار خوری مدرن را به صورت قطعی و نهایی اعلام کرد. هر میز با توجه به ویژگی ها و مشخصه هایی که دارد، ارزش گذاری شده و به فروش می رسد.

برخی از فروشگاه ها در این زمینه منصفانه عمل نکرده و قیمت میز غذا خوری مدرن را فراتر از ارزشی که دارد، درج می کنند. در مقابل، فروشگاه ها و برندهای معتبری وجود دارند که کاملاً صادق بوده و قیمت های منصفانه و نسبتاً ارزانی را برای محصولات باکیفیت خود ارائه می دهند. از این رو توصیه می کنیم حتماً در خرید میز ناهار خوری به مراکز فروشگاهی معتبر و مطمئن مراجعه کنید تا علاوه بر پرداخت هزینه مناسب، از ضمانت سلامت کالا و پشتیبانی خوب هم بهره مند شوید. در این راستا، دیجی چوب یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه صنعت مبلمان و ارائه دهنده انواع میز ناهار خوری مدرن و کلاسیک است.

خرید میز ناهار خوری از دیجی چوب

دیجی چوب فروشگاهی معتبر و شناخته شده در زمینه صنعت مبلمان است. این فروشگاه محصولات مختلفی از جمله مبل راحتی، سرویس خواب، میز ناهار خوری، میز جلو مبلی، میز عسلی و غیره به مشتریان خود ارائه می دهد. تمام محصولات این فروشگاه بهترین کیفیت ساخت را داشته و تا سالیان سال مشتریان خود را بی نیاز از خرید محصول جدید می‌کند.

همان طور که گفتیم، دیجی چوب در زمینه ارائه میز ناهار خوری مدرن و کلاسیک هم فعال بوده و بهترین و با کیفیت ترین میزهای ناهار خوری را عرضه می کند. شما می توانید برای خرید میز ناهار خوری از فروشگاه دیجی چوب اقدام کرده و در اسرع وقت محصول خود را مطابق با سفارشی که داده اید، دریافت کنید.

برای خرید محصولات از دیجی چوب نیازی به مراجعه حضوری نیست. شما می توانید کاملاً به صورت آنلاین و از طریق وب سایت خرید خود را انجام داده و عین محصول را مقابل درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین، در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام راجع به محصول مورد نظر خود می‌توانید با کارشناس پشتیبان تماس گرفته و ابهامات خود را برطرف کنید.

 

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام:  ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی چوب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز