محبوب ترین ماءالشعیر در ایران کدام است؟

محبوب-ترین-ماءالشعیر-کاماپرس
لست سکند

ماءالشعیر بعد از چای، نوشابه‌های گازدار، شیر و قهوه پنجمین نوشیدنی پرطرفدار در جهان است. این نوشیدنی در سال‌های اخیر جای خود را در سفره‌های ایرانیان به‌خوبی بازکرده است. ماءالشعیرها علاوه بر اینکه مضرات نوشابه را ندارند، بلکه از جو و مالت تهیه شده و در هضم غذا مؤثر بوده و سرشار از انواع ویتامین‌ها هستند.

خواص نوشیدن ماءالشعیر

ماءالشعیرها دارای انواع آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌های موردنیاز بدن هستند. این نوشیدنی ساخته شده از جو و مالت حاوی کلسیم، پتاسیم، آهن و گروه ویتامین‌های ب1، ب2 و ب 3 بوده و در شفافیت پوست صورت، جلوگیری از ریزش مو و براق شدن آن اثرگذار است. علاوه بر این ماءالشعیرهای تلخ برای افراد دیابتی می‌تواند بهترین گزینه نوشیدنی روزانه باشد. این نوشیدنی سنگ کلیه را دفع و مجاری ادرار را نیز ضدعفونی می‌کند.

کاماپرس در این گزارش محبوب‌ترین ماءالشعیرهای کلاسیک در ایران را معرفی می‌کند:

1ـ ماءالشعیر جوجو

قیمت این نوشیدنی در لحظه تهیه این گزارش 29 هزار و 500 تومان است و در بطری‌های پلاستیکی یک لیتری عرضه می‌شود. هر لیوان از این ماءالشعیر 250 میلی‌لیتر بوده و 32 کیلوکالری دارد. قند موجود در این میزان6.25 گرم بوده و حاوی 0.35 گرم نمک است. همچنین این نوشیدنی فاقد چربی و اسیدهای چرب است. کاربرانی که این ماءالشعیر را خریداری کرده‌اند از کیفیت و میزان مناسب تلخی آن و همچنین از کف و گاز زیاد این برند رضایت بالایی دارند.

ماءالشعیر-جوجو-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2ـ ماءالشعیر روسی ماچویی

قیمت این نوشیدنی 122 هزار تومان است و در بطری‌های شیشه‌ای 500 میلی‌لیتری عرضه می‌شود. کاربرانی که این نوشیدنی را خریداری کرده‌اند طعم تلخ و کلاسیک آن را دلچسب دانسته ولی از قیمت بالای آن ناراضی هستند.

ماءالشعیر-ماچویی-کاماپرس

3ـ ماءالشعیرگازدار هوفنبرگ مدل بلک

قیمت این نوشیدنی 29 هزار و 500 تومان است و در بطری‌های پلاستیکی 1 لیتری عرضه می‌شود. هر لیوان از این نوشیدنی 240 میلی‌لیتر است.  میزان کالری موجود در این میزان 25.25 کیلوکالری بوده و 6.31 گرم قند دارد. این محصول فاقد چربی و اسیدهای چرب است. کاربرانی که این نوشیدنی را خریداری کرده‌اند از طعم و کیفیت آن رضایت داشته و قیمت آن را نیز مناسب می‌دانند.

ماءالشعیر-هوفنبرگ-کاماپرس

4ـ ماءالشعیرگازدار طعم کلاسیک هاینیکن

قیمت این نوشیدنی 171 هزار و 380 تومان است و در بطری‌های شیشه‌ای 330 میلی‌لیتری عرضه می‌شود. از نظر کاربرانی که این نوشیدنی را خریداری کرده‌اند این نوشیدنی تلخی متفاوت‌تری تسبت به سایر برندها داشته و از عطر و کف زیاد آن نیز رضایت دارند.

ماءالشعیر-هاینیکن-کاماپرس

5ـ نوشیدنی مالت بدون الکل کلاسیک شمس

قیمت این نوشیدنی 29 هزار و 500 تومان است و در بطری‌های پلاستیکی 1 لیتری عرضه می‌شود. از نظر کاربرانی که این نوشیدنی را خریداری کرده‌اند ماءالشعیر این برند تلخی کم‌تری به نسبت برندهای دیگر داشته و احساس طعم شیرینی از آن گرفتند.

ماءالشعیر-شمش-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : جوجودیجی کالاشمس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز