قیمت انواع پنیر پیتزا در بازار/ مهر 1402

پنیر-پیتزا-کاماپرس

پنیر پیتزا برای اولین بار در سال 1889 و در نیپل ایتالیا، ساخته شد. پنیر پیتزا، معمولا به واسطه عطر و طعم، میزان رطوبت، رنگ و میزان کشسانی انتخاب می‌شود و به غیر از پیتزا، در پخت بسیاری از غذاها به کار می‌آید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

در این گزارش کاماپرس، با جستجو در سایت دیجی‌کالا به معرفی پرفروش‌ترین پنیر پیتزا در بازار می‌پردازد:

1-پنیر پیتزا مخلوط مطهر

قیمت این پنیر پیتزا با وزن 500 گرم در لحظه تهیه گزارش 190 هزار تومان است. این محصول از برند مطهر، در دسته پنیر پرچرب قرار دارد و  به صورت رنده‌شده است. این پنیر پیتزا مخلوطی از پروسس گودا و موزارلا است؛ به خوبی کش می‌آید و حسابی خوشایند کودکان خواهد بود.

پنیر-پیتزا-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-پنیر پیتزا پروسس مخلوط موزارلا چدار(طلایی) کالین

قیمت این پنیر پیتزا مخلوط و با وزن 450 گرم، 180 هزار تومان است. مخلوط پنیر موزارلا و چدار برای پیتزا، ترکیب خوبی است و عطر کره ای این پنیر، برای شما لذت بخش خواهد بود. نوع دیگری از پنیر پیتزا‌ کالین، مخلوط پروسس و موزارلا است.

پنیر-پیتزا-کاماپرس

3-پنیر پیتزا موزارلا شه‌وین

پنیر پنیزا 2 هزار گرمی شه‌وین، با قیمت 290 هزار تومان در بازار موجود است. این پنیر رنده‌‌شده با توجه به حجمی که دارد، مناسب برای مهمانی های خانوادگی و دوستانه است. پنیر پیتزا شه‌وین به شکل پرچرب، کم‌چرب و بدون نمک ارائه می شود. برای نگهداری بهتر این پنیر، لازم است  آن را در فریزر قرار دهید.

4-پنیر پیتزا تاپینگ 206

شما می توانید 1 کیلوگرم از پنیر پیتزا 206 را با قیمت 170 هزار تومان تهیه کنید. درخصوص ارزش غذایی این محصول می‌توان گفت؛ این پنیر پیتزای پرچرب، در هر 60 گرم،201 کیلو کالری و 1.68 گرم قند دارد. در تولید پنیر پیتزا تاپینگ، صرفا از کره گیاهی استفاده می‌شود، در حالی‌که پنیر پیتزاهای معمولی، مخلوطی از کره حیوانی و گیاهی هستند.

پنیر-پیتزا-کاماپرس

5- پنیر پیتزا تاپینگ کاله

قیمت بسته 180 گرمی پنیر پیتزا کاله، 60 هزار تومان است. این پنیر پیتزا پرچرب و رنده شده در بسته بندی وکیوم به فروش می‌رسد. این پنیر پیتزا تاپینگ فاقد کره حیوانی بوده و در فریزر نگهداری می‌شود.

پنیر-پیتزا-کاماپرس

6-پنیر پیتزا دالیا

پنیر موزارلای پرچرب دالیا، در وزن 500 گرم و به قیمت 160 هزار تومان به فروش می‌رسد. پنیر پیتزا دالیا در وزن‌های 250، 500 و 1000 گرم و در دو نوع تاپینگ و معمولی به فروش می‌رسد. هم‌چنین دالیا ارائه دهنده انواع پنیر پیتزا کم‌چرب، پرچرب و کم نمک است. این برند معتبر، از نظر کاربران نیز طعم و بوی مطلوبی دارد.

پنیر-پیتزا-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دالیادیجی کالاکالهکالینمطهر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز