قیمت انواع پنیر قالبی در بازار

 

پنیر به عنوان یک ماده تخمیر شده، سبب تقویت باکتری‌های سالم روده می‌شود. وجود مواد مغذی مانند کلسیم، پروتئین و انواع ویتامین‌ها، ارزش غذایی آن را افزایش می‌دهد. از طرفی یکی از فراورده‌های لبنی پرطرفدار در سبد غذایی اغلب ایرانیان به شمار می‌رود که انواع متفاوتی از آن با توجه به بافت، نوع شیر، روش تهیه و میزان رطوبت، تحت عنوان پنیرهای فتا، لیقوان، خامه‌ای، لاکتیکی و … در بازار وجود دارد. قیمت پنیرهای قالبی بر اساس وزن و برند آن‌ها از 13 تا 279 هزار تومان متغیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

در این گزارش  کاماپرس به بررسی قیمت انواع پنیر در سایت دیجی‌کالا می‌پردازد.

1- پنیر فتا دوشه هراز

پنیر کم‌چرب دوشه هراز در وزن 400 گرم با قیمت 50 هزارتومان به فروش می‌رسد. پنیرهای فتا یا سفید به طور سنتی با شیر گاو، گوسفند یا بز تولید می‌شوند و به دلیل قرارگیری در آب‌نمک سدیم بالایی دارند. از این رو استفاده همزمان این پنیر و نمک در یک وعده غذایی توصیه نمی‌شود. طبق نظر کاربران این پنیر از طعم و کیفیت خوبی برخوردار است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- پنیر تازه رامک

قیمت این محصول در وزن 520 گرم، 79 هزارتومان است. این پنیر پرچرب در بسته‌بندی پاکتی عرضه می‌شود. شرکت کاله در محصولات خود از مواد نگهدارنده استفاده نمی‌کند. به همین دلیل محصولات رامک دوره انقضای کوتاهی دارند و نسبت به تغییرات دما حساس هستند.

3- پنیر تازه پاستوریزه پگاه

پنیر قالبی پگاه که از شیر گاو تولید شده، در وزن 450 گرم با قیمت 45 هزار تومان عرضه می‌شود. این محصول نسبتاً چرب و پاستوریزه است. محصولات پاستوریزه در معرض دمای بالا قرار می‌گیرند و از این طریق میکروب‌های بیماری‌زای آن‌ها از بین می‌روند.

4- پنیر سفید ایرانی صباح

قیمت این پنیر 400 گرمی، 42 هزارتومان است. پنیر سفید ایرانی صباح، از شیر گاو تولید شده و نسبتاً چرب است. کاربران از بافت نرم، مزه و کیفیت آن اعلام رضایت کرده‌اند.

5- پنیر سفید ایرانی میهن

پنیر قالبی میهن در وزن 400 گرم و با قیمت 49 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول کم چرب، از شیر گاو تولید شده و  رضایت کاربران از کیفیت، بافت و میزان نمک استفاده شده در آن، بالا بوده است.

انتهای پیام

مرتبط با : پگاهدیجی کالارامکصباحمیهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز