قیمت انواع پنیر نیم کیلویی در بازار

لست سکند

برای بسیاری از ایرانی ها هیچ چیز جای نان و پنیر را برای صبحانه نمی‌گیرد. اما با توجه به افزایش قیمت لبنیات در ماه های اخیر قیمت یک بسته نیم کیلویی آن چیزی حدود 40 تا 50 هزار تومان است. از این رو، بسیاری افراد سعی می کنند گزینه های به صرفه و در عین حال خوشمزه و باکیفیت را انتخاب کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پرطرفدارترین پنیرهای موجود در بازار می پردازد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

پنیر پنج ستاره آمل کم‌چرب کاله

این پنیر نسبت به سایر پنیرهای موجود در بازار کالری کمتری دارد و جزو پنیرهای کم‌چرب محسوب می‌شود. این محصول از جمله پنیرهای پروسس است که با ترکیب پنیر تازه پروسس، پنیر فتا و کره تولید می‌شود. پنیرهای پروسس دو بار پاستوریزه می‌شوند و نسبت به سایر پنیرها، منبع پرئتین بهتری هستند. این پنیر دارای سه ماه ماندگاری در یخچال است و در حجم 400 گرم به قیمت 44 هزار و 900 تومان عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

پنیر سفید ایرانی صباح

این محصول جزو پنیرهای نرم و نمکی است که از شیر گاو تولید می‌شود. این پنیر در آب نمک فرآوری می‌شود و هر چه زمان بیشتری در آب نمک باقی بماند، بیشتر می‌رسد و طعم تندتر و شورتری خواهد داشت. مدت زمان رسدن پنیر ایرانی چهار الی شش هفته است ولی بهتر است به صورت تازه و به موقع مصرف شود. این پنیر مشکل خرد شدن به هنگام برش زدن را ندارد. این پنیر دارای چربی نسبتا بالایی است و در بسته‌بندی‌های پلاستیکی با حجم 400 گرم به قیمت 37 هزار تومان عرضه می‌شود.

پنیر سفید پگاه

صنایع غذایی پگاه در حال حاضر بزرگ‌ترین تولیدکننده پنیر در ایران محسوب می‌شود. پنیر سفید پگاه از شیر گاو تهیه می‌شود و جزو پنیرهای نسبتا پرچرب محسوب می‌شود. این محصول سه ماه ماندگاری در یخچال دارد و در بسته‌بندی پلاستیکی در حجم 400 گرم به قیمت 37 هزار تومان عرضه می‌شود.

پنیر سفید مانیزان

پنیز سفید مانیزان شیر گاو تهیه می‌شود و جزو پنیرهی نسبتا چرب محسوب می‌شود. این پنیر دارای بافت یک‌دست و بدون حفره است. این محصول با روش فراپالایش تولید می‌شود و از نگهدارنده و قوام‌دهنده در آن استفاده نمی‌شود. این پنیر فاقد اسیدهای چرب ترانس است و قند است. این محصول در بسته‌بندی‌های پلی اتیلن 400 گرمی به قیمت 37 هزار و 500 تومان عرضه می‌شود.

پنیر دوشه هراز

پنیر دوشه‌ای بدون آبگیری و با روش افزایش ماده خشک تولید می‌شود. این پنیز همه پروتئین‌های موجود در شیر و پروتئین‌های کازئینی در این پنیر وجود دارد و دارای ارزش تغذیه‌ای بالایی است. این پنیر نسبتا چرب است و برای صبحانه و میان‌وعده مناسب است و در بسته‌بندی های 400 گرمی به قیمت 39 هزار و 800 تومان به فروش می‌رسد.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

 

مرتبط با : پگاهصباحکالهمانیزانهراز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت انواع پنیر نیم کیلویی در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز