قیمت انواع پنیر قالبی 400 گرمی در بازار

با آنکه سرانه مصرف لبنیات در ایران یک پنجم دنیا است، پنیر سفید از جمله اقلام پرمصرف در بین خانوارهای ایرانی، به خصوص برای وعده صبحانه به شمار می‌رود. پنیرها سرشار از کلسیم، پتاسیم، فسفر، پروتئین هستند که موجب بهبود عملکرد قلب، مغز و سلامتی روده می‌شود. همچنین، کلسیم موجود در پنیر از نرمی استخوان، پوکی استخوان‌ و خرابی دندان‌ کودکان پیشگیری می‌کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت انواع پنیر قالبی 400 گرمی در بازار می‌پردازد.

1- پنیر سفید ایرانی میهن

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 40 هزار تومان است. پنیر سفید کم چرب میهن از شیر گاو تولید شده و در بسته بندی 400 گرمی به بازار عرضه شده است. کاربران سایت دیجی کالا به لحاظ کیفیت به این محصول امتیاز 4.3 از 5 را داده‌اند.

راز آسمان پایتخت

2- پنیر سفید تازه مانیزان

قیمت این پنیر سفید در وزن 400 گرم 46 هزار تومان است. این پنیر نسبتا چرب ساختاری نرم، یکنواخت و بدون حفره دارد و در تولید آن از اسیدهای چرب ترانس و قند استفاده نشده است. طبق نظر کاربران سایت دیجی کالا به این محصول امتیاز 4.1 از 5 تعلق گرفته است.

بیشتر بخوانید:

3- پنیر سفید پرستاره میهن

قیمت این پنیر 48 هزار تومان است. شرکت میهن این پنیر پرچرب را در بسته‌بندی 400 گرمی تولید کرده است. کاربران سایت دیجی کالا به این محصول به لحاظ کیفیت امتیاز 4.3 از 5 را داده‌اند.

4- پنیر سفید تازه کاله

قیمت این پنیر کم چرب در وزن 400 گرم 48 هزار تومان است. پنیر سفید کاله از شیر گاو تولید شده و از دسته پنیرهای کم چرب محسوب می‌شود. این پنیر در بسته بندی 400 گرمی به بازار عرضه شده است. کاربران سایت دیجی کالا به لحاظ کیفیت به این محصول امتیاز 4.2 از 5 را داده‌اند.

5- پنیر سفید آمل هراز

قیمت پنیر سفید پرچرب آمل در بسته بندی 400 گرمی 52 هزار تومان است. کاربران سایت دیجی کالا به این محصول به لحاظ کیفیت امتیاز 4 از 5 داده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : کالهمانیزانمیهنهراز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت انواع پنیر قالبی 400 گرمی در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز