قیمت انواع تن ماهی در بازار چند است؟

در روز‌های پر مشغله که وقت پختن غذا را نداریم، انتخاب تن ماهی به عنوان یک غذا نیمه آماده می‌تواند یکی از گزینه‌های ما باشد. تن ماهی علاوه بر سالم و مغذی بودن بسیاری از ویتامین‌های بدن را تامین می‌کند و جزء غذاهای سالم محسوب می‌شود. این روزها بسیاری از ما با افزایش قیمت این محصول از خرید آن دوری می‌کنیم، بنابراین پیدا کردن یک تن ماهی با‌کیفیت که قیمت مناسبی نیز داشته باشد خالی از لطف نیست.

کاماپرس در ادامه جدیدترین قیمت انواع قیمت تن ماهی را با جستجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند؛

بیشتر بخوانید:

1- کنسرو ماهی تن ساحل

قیمت کنسرو ماهی تن این برند با طعم فلفل قرمز در وزن 180 گرم 61 هزار و 800 تومان است. قیمت کنسرو ماهی تن در روغن مایع این برند 72 هزار و 650 تومان است. از دیگر کنسرو ماهی تن ساحل می‌توان به طعم سبزیجات معطر(شوید) آن اشاره کرد که با قیمت 67 هزار و 800 به فروش می‌رسد. طبق نظر کاربران سایت دیجی کالا این محصولات به ترتیب امتیاز 4.1، 4.2 و 4.3 از 5 را گرفته‌اند.

راز آسمان پایتخت

2- کنسرو ماهی تن مکنزی

این کنسرو 150 گرمی که همراه با روغن گیاهی است در قیمت 60 هزار و 500 به فروش می‌رسد. طبق نظر کاربران سایت دیجی کالا به این محصول امتیاز 4.2 داده شده است.

 

3- کنسرو ماهی تن گلدن لوکس

این کنسرو از دسته کنسرو‌های طعم دار همراه با روغن گیاهی است و در قیمت 64 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد. کاربران در سایت دیجی کالا به لحاظ کیفیت به این محصول امتیاز 3.8 از 5 را داده‌اند.

4- کنسرو ماهی فیله تن تاپسی

درب شفاف این محصول از جمله ویژگی‌های ظاهری آن محسوب می‌شود. قیمت این کنسرو 180 گرمی همراه با طعم فلفل 69 هزار تومان است. کاربران سایت دیجی کالا به این محصول از لحاظ کیفیت امتیاز 4.1 داده اند.

5- کنسرو تن ماهی لادن طلایی

قیمت این محصول 62 هزار و 950 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : تاپسیلادنمکنزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت انواع تن ماهی در بازار چند است؟

  1. سمانه پایور گفته:

    به پیج من سر بزنید کلی ایده های خوشمزه برای کارمندا که وقت ندارن غذا درست کنن دارم
    غذاهای فوری و خوشمزه،کارمند پسند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز