جدیدترین قیمت انواع تن ماهی در بازار

قیمت تن ماهی در خرداد 1402، با افزایش 65 درصدی روبرو بوده است. این افزایش قیمت مصرف‌کننده را به سمت خرید محصولات با قیمت پایین میکشاند. برندهای مطرح بازار با ارائه مزه‌های متنوع و قیمت‌های مختلف، سعی در عرضه این کالا دارند. کنسرو تن ماهی در حجم‌های 100 الی 240 گرمی موجود است که یک تن ماهی 180 گرمی، برای یک فرد بالغ کافی و سیرکننده است. همچنین این حجم، در بین حجم‌های دیگر، قیمت مناسب‌تری دارد و از لحاظ اقتصادی به‌صرفه‌تر است.

در این گزارش از کاماپرس، جدیدترین قیمت انواع تن ماهی در دیجی‌کالا با برندهای معروف و مزه‌های خوب معرفی شده‌اند.

1- کنسرو ماهی تن در روغن آداک- 180 گرم

آداک-کاماپرس

اولین انتخاب را با یک تن ماهی ارزان قیمت شروع می‌کنیم. یک تن ماهی خوش طعم، با قیمت پایین که در لحظه نگارش این گزارش، قیمت آن 39 هزار تومان است. میزان رضایت از این محصول در دیجی‌کالا بالاتر از 70% است و خرید آن به کسانی که به‌دنبال قیمت پایین تن ماهی هستند، پیشنهاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- کنسرو ماهی تن در روغن طبیعت- 120 گرم

کنسرو طبیعت-کاماپرس

قیمت این تن ماهی در لحظه نگارش این گزارش، 48 هزار تومان است. این تن ماهی دارای درب آسان بازشو و فلزی است.

3- کنسرو ماهی تن با لوبیا چیتی طبیعت- 180 گرم

مصرف این تن ماهی به ورزشکاران توصیه می‌شود؛ چرا که هر دو ماده تشکیل‌دهنده این تن، یعنی ماهی و لوبیاچیتی، سرشار از پروتئین هستند. قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش، 48.800 تومان است.

4- کنسرو ماهی تن در روغن گیاهی گلدن لوکس- 180 گرم

رضایت بیش از 70% خریداران این محصول در دیجی‌کالا، نشان می‌دهد که این تن ماهی ارزش خرید دارد. همچنین قیمت مناسب آن که تنها 64.500 تومان است، مشتری را ترغیب به خرید آن می‌کند.

5- کنسرو ماهی تن با سیر و فلفل لادن- 180 گرم

لادن-کاماپرس

بسیاری از کاربران از مصرف این تن ماهی راضی بوده‌اند و نظر‌های زیادی بر روی این محصول در دیجی‌کالا گذاشته‌اند. قیمت این تن ماهی در لحظه تهیه این گزارش، 69.900 تومان است.

6- کنسرو ماهی قزل‌آلا زعفرانی درب شفاف تاپسی- 240 گرم

طعم فوق‌العاده‌ی زعفران که برای بسیاری از ایرانیان آشنا و خوشایند است، ما را به سمت خرید این تن ماهی سوق می‌دهد. مصرف این تن ماهی‌ به ورزشکاران توصیه می‌شود؛ چرا که حاوی پروتئین بالا و میزان چربی اشباع شده پایین است. همچنین به‌دلیل آهن فراوان این ماهی، مصرف آن برای افراد کم خون مناسب است. قیمت این تن ماهی در لحظه نگارش گزارش، 85 هزار تومان است.

7- کنسرو فیله ماهی تن در روغن تاپسی- 200 گرم

حجم این تن ماهی نسبت به سایر تن‌ها بالاتر است که می‌تواند برای یک ورزشکار مناسب باشد. درب این تن پلاستیکی است و دارای آسان بازشو است. قیمت این تن در لحظه تهیه گزارش، 99 هزار تومان است.

8- کنسرو ماهی فیله تن در روغن گیاهی ماوی- 240 گرم

تن ماهیی ماوی-کاماپرس

حجم بالای این کنسرو اولین مزیت آن به‌شمار می‌رود. ماهی موجود در این کنسرو، به‌صورت تکه‌ای و لقمه قرار گرفته است. قیمت این کنسرو در لحظه نگارش گزارش، 129 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : تاپسیطبیعت سبز پارس کهنلادنماوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت انواع تن ماهی در بازار

  1. مریم جعفری گفته:

    تن ماهی سیر و فلفل رو با یکم ادویه و پیازچه لای نون تست بذارید و خیارشور فراوون و سس سیر… به به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز