پرطرفدارترین انواع سوسیس در بازار + قیمت مرداد 1402

لست سکند

این روزها با بالا‌رفتن قیمت گوشت و مرغ، استفاده از انواع محصولات پروتئینی همچون سوسیس و کالباس که معمولا مواد تشکیل دهنده آن از مرغ و گوشت هستند، افزایش قابل توجهی داشته‌ است. سوسیس‌ها معمولا با توجه به درصد میزان گوشتی که از آن تشکیل شده‌اند، از نظر قیمت و کیفیت از یکدیگر متمایز می‌شوند. با وجود این افزایش قیمت، پیدا کردن یک سوسیس استاندارد که هم طعم عالی داشته باشد و هم مقرون به صرفه باشد، خالی از لطف نیست.

کاماپرس در ادامه پرطرفدارترین انواع سوسیس را در بازار معرفی می‌کند،

بیشتر بخوانید:

سوسیس گیاهی گودا نوپرو

قیمت این سوسیس گیاهی در بسته بندی 300 گرمی 53 هزار تومان است. مواد تشکیل دهنده این سوسیس گیاهی پنیر، گیاه و سبزیجات است. این محصول می‌تواند برای گیاهخواران و کسانی که به سلامتی خود اهمیت می‎‌دهند، بسیار مناسب باشد.

راز آسمان پایتخت

 

سوسیس آلمانی مهیا پروتئین

قیمت این محصول تشکیل شده از 40 درصد گوشت قرمز در بسته بندی یک کیلوگرمی 123 هزار تومان است. میزان گوشت استفاده شده در سوسیس‌های آلمانی معمولا بین 40 تا 70 درصد است که می‌توانید از آن برای تهیه یک سوسیس بندری لذیذ استفاده کنید.

سوسیس کوکتل ویژه گوشتیران

قیمت این محصول 500 گرمی با هفتاد درصد گوشت 126 هزار تومان است. کوکتل‌ها را می‌توانید در فر یا ماکروفر به صورت گریل شده آماده کنید.

کوکتل انگشتی 80 درصد سولیکو

قیمت این سوسیس در بسته بندی 500 گرمی 142 هزار تومان است. از کوکتل‌های انگشتی می‌توانید برای تهیه فینگر فود در تولد‌ها یا مهمانی‌های خود استفاده کنید.

سوسیس هات داگ پنیر مهیا پروتئین

قیمت این سوسیس با 60 درصد گوشت قرمز در بسته بندی یک کیلوگرمی 161 هزار تومان است. می‌توان با این سوسیس پنیری، ساندویچ هات داگ خوشمزه‌ای آماده کرد.

سوسیس کوکتل ساده گوشتیران

قیمت این کوکتل یک کیلوگرمی با 55 درصد گوشت قرمز 185 هزار تومان است. از کوکتل‌ها می‌توانید در تهیه پیتزا و انواع ساندویچ‌ها استفاده کنید.

سوسیس هات داگ سولیکو

قیمت این سوسیس با گوشت هفتاد درصد در بسته بندی 1000 گرمی 188 هزار تومان است. با سوسیس هات‌ داگ می‌توانید ساندویچ‌های خوشمزه به صورت کبابی یا سرخ شده آماده کنید.

کوکتل شکاری آندره

قیمت این کوکتل با 80 درصد گوشت قرمز در بسته بندی یک کیلوگرمی 321 هزار تومان است. سوسیس‌های شکاری دارای بالاترین درصد گوشت قرمز هستند. کوکتل‌های شکاری را می‌توانید بر روی ذغال با ادویه‌های طعم دار شده و پنیر تهیه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سولیکوفرآورده های گوشتی آندرهگوشتیرانمهیا پروتئیننوپرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرطرفدارترین انواع سوسیس در بازار + قیمت مرداد 1402

  1. آرین منافی گفته:

    گیاهی یعنی چطوری میشه
    من سوسیس میگو خوردم طعم فوق العاده ای داره
    گیاهی رو هم باید امتحان کنم

  2. سمیه یوسفی گفته:

    درمورد گوشت قرمز برزیلی که تازه از گمرک وارد شده و می گن می خواد تو صنعت غذایی سوسیس و کالباس وارد بشه هم مطاب لطفا بنویسید ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز