ردبول یا هایپ؟ بهترین برندهای نوشابه انرژی زا در بازار کدامند؟

نوشابه‌های انرژی‌زا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تامین انرژی مورد نیاز در یک روز شلوغ و پرمشغله هستند. در تریکیبات این نوشیدنی‌ها معمولا کافئین، شکر و شیرین‌کننده‌های طبیعی، عصاره گیاهان علفی و ویتامین‌های گروه ب و سایر مواد وجود دارد که باعث افزایش عملکرد فیزیولوژیکی و مغزی می‌شود. از نوشابه‌های انرژی‌زا برای افزایش عملکرد حافظه و تمرکز و جلوگیری از خستگی استفاده می‌شود.

کاماپرس در ادامه پنج برند برتر نوشابه انرژی‌زا را معرفی می‌کند:

رد بول

ردبول یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های انرژی‌زا موجود در بازار است که هر قوطی 250 میلی‌لیتری از این نوشیدنی، به اندازه یک فنجان قهوه کافئین دارد. علاوه بر کافئین این محصول حاوی ویتامین‌ ب کمپلکس است که باعث افزایش انرژی و متابولیسم می‌شود. ردبول یک شرکت اتریشی است که فعالیت گسترده‌ای در مسابقات اتومبیل‌‌رانی فرمول یک دارد. این نوشیدنی در انواع فاقد قند برای افراد دیابتی نیز تولید می‌شود.

هایپ

نوشیدنی انرژی‌زا هایپ دارای میزان نسبتا مناسب 96 کیلوکالری قند است و انرژی لازم برای ورزشکاران و وزنه‌برداران را فراهم می‌کند. این نوشیدنی در ترکیبات خود مواد مضر ندارد و برای کودکانی که قدرت بدنی کمی دارند هم توصیه می‌شود. نوشیدنی هایپ در مدت زمان کوتاهی باعث افزایش قند خون و افزایش انسولین می‌شود وبرای افرادی که دچار اختلالات سوخت‌وسازی و متابولیکی هستند، اصلا توصیه نمی‌شود.

نوشیدنی هایپ در سه نوع مشکی، آپ و صورتی تولید می‌شود.هایپ مشکی با رنگ زرد تولید می‌شود و در ترکیبات خود تورین، گوارانا، جنسینگ و کافئین دارد. هایپ آپ با طعم نعناع تولید می‌شود و حاوی ویتامین‌های مختلفی است. هایپ سیب با طعم سیب تولید می‌شود و حاوی ویتامین‌های ب 6 و ب 12 است و فواید زیادی دارد.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید: 

بلک برن

نوشیدنی‌ انرژی‌زا بلک برن از محصولات کشور ترکیه است که نسبت به طعم و کیفیت، قیمت مناسبی دارد. رنگ بطری این نوشابه سیاه است و نماد یک خرس در روی آن طراحی شده است. این نوشیدنی انرژی‌زا نوعی مکمل مولتی ویتامین محسوب می‌شود و در ترکیبات خود انواع کربوهیدرات، ویتامین، مواد معدنی، کافئین، تورین و سایر مواد را دارد. این ترکیبات علاوه بر افزایش انرژی به افزایش تمرکز و هوشیاری نیز کمک می‌کنند. این محصول طعم مرکبات دارد و نسبت به سایر انرژی‌زاها کافئین کمتری دارد. بهترین زمان برای مصرف این نوشیدنی ساعت 9 صبح تا 11 صبح است.

مانستر

مانستر از سال 2002 شروع به فعالیت کرد و مانند سایز برندهای انرژی‌زا از ورزش‌های مختلفی مانند دوچرخه‌سواری، اسکیت برد و موتورکراس حمایت کرد. در ترکیبات این نوشیدنی ساکارز، گلوکز، اسید نیتریک، تورین، کافئین، رنگ‌های خوراکی و غیره استفاده می‌شود. این نوشیدنی در 34 طعم مختلف تولید می‌شود و علاوه بر افزایش انرژی بدن، حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است. مصرف از این نوشیدنی برای افراد باردار توصیه نمی‌شود.

لمسر

نوشیدنی لمسر دارای مقادیر زیادی کافئین است. هر بطری 250 میلی‌لیتری از این نوشیدنی کافئینی معادل چهار فنجان قهوه، دو فنجان اسپرسو و یا شش فنجان کوکاکولا است. انرژی‌زا لمسر علاوه بر افزایش انرژی باعث تقویت اعصاب نیز می‌شود و طعم بسیار خوبی دارد. این نوشیدنی برای تهیه انواع موکتل‌ها و آبمیوه‌ها نیز می‌توان استفاده کرد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز