قیمت انواع پنیر پیتزا 500 گرمی در بازار

این روزها پنیرهای رنده‌شده از دسته کاربردی‌ترین مواد اصلی غذاهای خوشمزه‌ای چون پیتزا، لازانیا، پیراشکی، پاستا و انواع ساندویچ‌ها به‌شمار می‌روند. پنیر پیتزاها طعمی خاص و دلنشین به غذاهای فست‌فودی می‌بخشند و آنها را خوش‌طعم‌تر و خوشمزه‌تر از قبل می‌‌کنند. به‌طورکلی، قیمت انواع پنیرهای پیتزا براساس برند و حجم بسته‌بندی از 70 تا 700 هزار تومان متغیر می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه قیمت انواع پنیر پیتزا 500 گرمی در بازار را بررسی می‌کند؛

1- پنیر پیتزا رنده شده موزارلا شه وین

قیمت این محصول 500 گرمی در لحظه تهیه گزارش 150 هزار تومان است. این پنیر پیتزا رنده‌شده از شیر پرچرب گوسفندی تولید شده است. کاربران سایت دیجی‌کالا به لحاظ کیفیت به پنیر پیتزا شه‌وین امتیاز 4.4 از 5 را داده‌اند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- پنیر پیتزا موزارلا 202

قیمت این پنیر پیتزا در حجم 500 گرمی 154 هزار تومان است. این محصول از دسته پنیر پیتزاهای رنده شده پرچرب به‌شمار می‌رود. به این محصول به لحاظ کیفیت امتیاز 4.2 از 5 تعلق گرفته است.

3- پنیر پیتزا فراوری شده رنده شده کاله

قیمت این محصول کاله در بسته‌بندی 500 گرمی 165 وکیوم هزار تومان است. این پنیر پیتزا رشته‌ای از شیر پرچرب گاو تهیه شده است. کاربران سایت دیجی‌کالا به لحاظ کیفیت به پنیر پیتزا شه‌وین امتیاز 4.2 از 5 را داده‌اند.

4- پنیر پیتزا موزارلا پرچرب دالیا

قیمت پنیر پیتزا 500 گرمی دالیا 170 هزار تومان است. در نظرسنجی سایت دیجی‌کالا به این محصول به لحاظ کیفیت امتیاز 4.3 از 5 تعلق گرفته است.

5- پنیر پیتزا مطهر

پنیر پیتزا مطهر در بسته‌بندی 500 گرمی با قیمت 190 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از دسته پنیر پیتزاهای رنده‌شده پرچرب به‌شمار می‌رود. کاربران سایت دیجی‌کالا به لحاظ کیفیت به پنیر پیتزا مطهر امتیاز 4.4 از 5 را داده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : 202دالیاکالهمطهر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز