پرفروش ترین مربا در بازار کدام است؟ + قیمت

بسیاری از افراد علاقمند به مصرف کره و مربای میوه در وعده‌ صبحانه خود هستند. مربا با داشتن قند و کربوهیدرات، انرژی و قدرت لازم را برای افراد تأمین کرده و آنها را برای یک روز کاری شلوغ آماده می‌کند. کمتر کسی از خواص بیشمار مربای میوه برای بدن اطلاع دارد، درحالی که آنها می‌توانند منبعی از ویتامین‌ها را برای بدن تامین کنند. فیبر موجود در میوه‌ها تقویت کننده ایمنی بدن بوده و به بهبود سیستم گوارش کمک بسیاری می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه پرطرفدارترین مربا در بازار را معرفی می‌کند.

1- مربا انجیر بیژن

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش با حجم 290 گرم 29 هزار تومان است. مربا انجیر به درمان سو‌هاضمه و کاهش حرارت بدن کمک می‌کند. بدن قند موجود در انجیر را به سرعت به خود جذب می‌کند. بنابراین، خوردن این مربا خوش طعم می‌تواند برای افرادی که دارای قند خون پایین هستند بسیار مناسب باشد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- مربا بالنگ بیژن

قیمت این محصول در بسته‌بندی 290 گرمی 43 هزار تومان است. میوه بالنگ به دلیل داشتن ویتامین سی بالا و دیگر آنتی اکسیدان‌های قوی، دارای خواص بیشماری برای بدن است. این میوه از نفخ شکم جلوگیری می‌کند و به هضم آسان غذا کمک زیادی می‌کند.

3- مربا هویج بدون شکر بیلو

قیمت این محصول در بسته بندی 300 گرمی 78 هزار تومان است. ویتامین آ موجود در هویج به تقویت سیستم ایمنی بسیار کمک می‌کند. هویج سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان بوده و به هضم غذا و بهبود مشکلات سیستم گوارشی کمک بسیاری می‌کند.

4- مربا توت فرنگی شانا

قیمت این محصول در حجم 570 گرمی 80 هزار تومان است. توت فرنگی به سلامت قلب کمک بسیاری می‎‌‌کند و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد. توت فرنگی منبعی سرشار از ویتامین سی است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

 

5- مربا به اصالت

قیمت این محصول در حجم 820 گرمی 89 هزار تومان است. مربا به مزه ذلنشینی دارد که بیشتر شیرینی و خوش طعمی آن از خود میوه می‌آید. به از خواص درمانی بسیاری برخوردار است و به تقویت سیستم گوارشی کمک بسیاری می‌کند و مانع از رفلاکس معده می‌شود.

6- مربا آلبالو اصالت

قیمت این محصول با حجم820 گرم 114 هزار تومان است. مربای آلبالو با ترکیب دو طعم ترش و شیرین از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین‌ها به‌شمار می‌رود. آلبالو سرشار از ویتامین بی، سی و ای بوده و خاصیت درمانی بسیاری برای بیماران قلبی و روماتیسمی دارد.

 

انتهای پیام

مرتبط با : اصالتبی لوبیژنشانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش ترین مربا در بازار کدام است؟ + قیمت

  1. سمیه یوسفی گفته:

    واقعا درلم مرباهایی که مادرامون چندسال پیش درست می کردن می خواد هیچی طعم و مزه اونا رو نمیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز