خوشمزه‌ترین سس سالاد در بازار + قیمت

سالاد به عنوان یک میان وعده و یا یک وعده غذایی برای افرادی که دوستدار سبک زندگی سالم و رژیمی هستند، از محبوبیت بالایی برخودار است. سس‌ها طعم‌های متنوعی به این وعده غذایی می‎‌بخشند و می‌توانند طعمی نو و جدید را برای آن به همراه آورند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه خوشمزه‌ترین سس سالاد در بازار را معرفی می‌کند.

1- سس ایتالیایی بدون چربی بیژن

قیمت این سس ایتالیایی در لحظه تهیه گزارش 30 هزار تومان است. این سس در بسته بندی 470 گرمی به بازار عرضه شده است. این سس می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای سرو سالاد، ماهی و انواع غذاهای دریایی باشد. این سس با چربی پایینی که دارد می‌تواند برای ورزشکاران و کسانی که رژیم دارند، بهترین گزینه باشد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

1- سس فرانسوی لوید

قیمت این سس فرانسوی در بسته‌بندی 460 گرمی، 52 هزار تومان است. از این سس می‌توان برای صرف سالاد، سرخ کردنی‌ها و سیب زمینی استفاده کرد.

3- سس چدار آووکادو فیلفیل

قیمت این محصول 117 هزار تومان است. سس چدار آووکادو را می‌توان برای انواع غذاهای سرخ کردنی، سیب زمینی، سالاد و خوراک مصرف کرد.

4- سس هزار جزیره آووکادو فیلفیل

قیمت این محصول در بسته بندی 380 گرمی 132 هزار تومان است. این سس با کمترین میزان چربی از ترکیبات پوره آووکادو، روغن آفتابگردان، سرکه تقطیری، پوره گوجه فرنگی و خردل تشکیل شده است. این سس می‌تواند طعمی جدید و نوآور به سالادهای شما ببخشد.

5- سس ایتالیایی کنز

قیمت این سس در بسته‌بندی 473 میلی‌لیتری 450 هزار تومان است. سس ایتالیایی کنز بدون گلوتن و کلسترول یکی از پرطرفدارترین سس‌های جهان محسوب می‌شود. این سس برای سالاد و مزده‌دار کردن مواد غذایی یکی از بهترین گزینه‌ها به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام

مرتبط با : بیژن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “خوشمزه‌ترین سس سالاد در بازار + قیمت

  1. نهال رستمی گفته:

    بیژن از همه بهتر من چند سال فقط ازهمین سس استفاده میکنم چه در غذا چه برای سالاد های مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز