خوشمزه ترین خوراکی های ژاپنی در جهان

اسنک‌های ژاپنی به دلیل طعم منحصر به فرد، ظاهر زیبا و تنوع زیاد همواره در سراسر جهان محبوبیت بالایی دارند و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. دوست داشتن یا نداشتن طعم یک خوراکی کاملا بسته به ذائقه و سلیقه هر شخص متفاوت می‌شود. با توجه به طعم و تنوع خوراکی‌های ژاپنی، تجربه هر یک از آنها می‌تواند به نوعی یک ماجراجویی و آشنایی با طعم‌های متفاوت غذایی در دنیا باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه به معرفی محبوب‌ترین اسنک‌های ژاپنی در جهان می‌پردازد.

1- پوکی

اگر یک اسنک وجود داشته باشد که بتواند به خوراکی مورد علاقه شما تبدیل بشود، پوکی است. پوکی ژاپنی هنر قرار دادن شکلات بر روی چوب بیسکوییت را کامل کرده است. این اسنک به نوعی شبیه چوب شور بوده و یکی از معروف‌ترین تنقلات ژاپنی محسوب می‌شود. پوکی طعم‌های متنوعی نظیر توت فرنگی، چای سبز ماچا، موز، شکلات، خامه‌ای و غیره دارد. یکی از انواع اسنک‌های پوکی نوع لاکچری آن است که از شکلاتی ضخیم پوشانده شده است و هنگام خورد آن طعم لذت بخش و ترد شکلات را می‌توان حس کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- کانتری مام

کانتری مام کوکی‌های نرم و ریزی هستند که در طعم‌های متنوعی نظیر وانیل، شکلات، ماچا، توت فرنگی تولید شده‌اند. آنها به طرز عجیبی اعتیاد آور هستند. شما با خوردن این کوکی‌های نرم مارشمالویی، کوکی‌های شکلاتی چیپسی را فراموش خواهید کرد. یک‌بار یکی از آنها را در ماکروویو قرار بدهید و بعد نوش جان کنید، هیچ وقت از طعم فوق العاده آن پشیمان نخواهید شد.

3- چوکو پای

از میان همه اسنک‌های شیرین ژاپنی، چوکوپای یکی از بهترین‌هایی است که می‌تواند پایه ثابت دورهمی‌ها و مهمانی‌های خاطره انگیز شما باشد. این کیک نرم کوچک از وانیل و کرم وانیلی تشکیل شده است. روکش سخت شکلاتی این اسنک طعم دل انگیز و رضایت بخشی را به شما خواهد بخشید.

4- کیت کت ژاپنی

کیت کت ژاپنی در کنار پوکی، دو تا از محبوب‌ترین برندهای جهانی هستند که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. از طعم‌های نادر و بی‌نظیر کیت کت‌های ژاپنی می‌توان به طعم پرتقالی، پای سیب، بیسکوییتی، توت فرنگی، تمشک، هلو و چای سبز اشاره کرد. دانشجویان و دانش‌آموزان ژاپنی کیت کت را همواره یکی از راه‌های غلبه بر استرس در جلسه‌های امتحان می‌دانند. این برند نام آشنا به صورت روزانه حدود 4 میلیون کیت کت را روانه بازار می‌کند.

5- تای یاکی

تای یاکی معروف شکلی شبیه ماهی دارد و طعم آن به پنکیک‌های شیرین بسیار نزدیک است. اغلب درون آن از کارامل، خمیر لوبیا قرمز، بستنی و نوتلا پر می‌شود. همچنین ممکن است مدل‌های دیگری از این خوراکی خوشمزه وجود داشته باشد که از سبزیجات، گوشت و سوسیس پر شده باشند.

6- موچی ژاپنی

موچی یا همان کیک برنجی ژاپنی یک اسنک سنتی است که از ترکیب برنج چسبناک همراه با خمیر تهیه می‌شود. آنچه که طعم و عطر مخصوصی به این خوراکی لذیذ می‌دهد ترکیب شدن آن با موادی مثل شکر و آنکو (خمیر لوبیا قرمز شیرین) است. مغز این موچی‌های خوشمزه می‌تواند با مواد متنوعی همچون توت فرنگی، شکلات، آجیل، ژله، مربا و میوه‌های متنوع پر شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “خوشمزه ترین خوراکی های ژاپنی در جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز