پپسی اولین استفاده کننده کامیون های تمام الکترونیکی تسلا

تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت پپسی، به عنوان اولین مشتری تجاری «تسلا سِمی» اظهار داشت این کامیون‌ها روزانه حدود ۱۲ ساعت کار می‌کنند و عمدتا برای تحویل بار به مسافت زیر ۱۶۰ کیلومتر استفاده می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، پپسی در قرارداد خود با تسلا، در مورد میزان اطلاعاتی که می‌تواند فاش کند محدود شده است. با این حال اخیرا بازخوردهای دست اولی را درباره این خودروی تمام الکتریکی کلاس ۸ ارائه داده است.

بیشتر بخوانید:

پپسی ۲۱ کامیون تسلای خود را در ساکرامنتو، کالیفرنیا مستقر کرده و طبق گفته مدیر استراتژی پپسی، از آن‌ها برای سفرهای کوتاه برد استفاده می‌کند. همچنین سه دستگاه از این کامیون‌ها به مسافت‌های ۴۰۰ تا ۷۰۰ کیلومتر اختصاص داده شده‌ که به لطف مگاشارژرهای تسلا در مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه از شارژ ۵ تا ۱۰ درصد به ۹۵ درصد می‌رسند.

راز آسمان پایتخت

فناوری‌های تسلا، از جمله ترمز احیا کننده، علاوه بر افزایش برد خودروها، در مسیرهای چالش‌برانگیز به کمک رانندگان می‌آید.

بزودی در رویداد Run on Less که به مدت سه هفته از ۱۱ سپتامبر اجرا می‌شود، اولین اطلاعات رسمی عملکرد تسلا سمی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پپسی اولین استفاده کننده کامیون های تمام الکترونیکی تسلا

  1. م.منصوری گفته:

    حمایت از تکنولوژی های جدید چشم گیر هست همین عامل باعث پیشرفت شون شده من به شخصه یادم سال های ۸۰که ولوو مدلFHداخل ایران عرضه میکرد خیلی از کامیون داران و راننده هاهمش مخالف موتور های برقی بودن همش میگفتن نخرید خراب میشه از این حرفها درصورتیکه خودشون ولوو F12داشتن بعد از حدوداً ۱۰سال که دیدن نه اونجوری که اینا فکر میکردن نشد خوب از آب در اومد همه رفتن ثبت‌نام کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز