ماگ تبلیغاتی چیست؟+ پیشنهاد خرید 3 مدل لیوان تبلیغاتی ارزان!

ماگ تبلیغاتی-کاماپرس
لست سکند

ماگ تبلیغاتی یا همان لیوان تبلیغاتی یکی نوعی از هدایای تبلیغاتی ارزان و بسیار پربازده می‌باشد که فروشگاه شهرگیفت دارای انواع ماگ، تراول ماگ های تبلیغاتی است.

اگر به دنبال یک هدیه خاص و ماندگار برای کسب ‌وکار خود هستید، باید این نکته را بدانید که امروزه در ادارات و سازمان‌ها و محل کسب‌وکار کارمندان از ماگ استفاده می‌کنند و ماگ یکی از هدایای سازمانی مورد استفاده در سازمان‌ها و شرکت‌ها است.

در دنیای رقابتی امروز، توجه به تبلیغات و جذب مشتریان بسیار حائز اهمیت است. همه افراد از مزایایی که محصولات تبلیغاتی با کیفیت بالا ایجاد می‌کنند، آگاهی کامل دارند. با اثبات اینکه برای مشتریان خود ارزش قائل هستید، می‌توانید روابط بین خود را تقویت کنید؛ امری که منجر به افزایش فروش و وفاداری بیشتر مشتری می‌شود. هنگامی که بودجه بازاریابی کمی دارید، باید محصولات تبلیغاتی مناسبی انتخاب کنید که با اهداف مالی شما مغایرت نداشته باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، چاپ ماگ تبلیغاتی به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن، انتخابی فوق­‌العاده برای یک ابزار بازاریابی قوی است.

کاماپرس در این گزارش به بیان چند مزیت در رابطه با این موضوع ‌پرداخته است.

ماگ تبلیغاتی؛ یک هدیه کاربردی و اثربخش!

اولین مزیت ماگ یا همان لیوان تبلیغاتی، کاربردی بودن آن است. هنگامی که مشتریان بالقوه، محصولات تبلیغاتی دکوری دریافت می‌کنند، احتمالا آن را در کمد خود قرار می‌دهند؛ جایی که ممکن است دیده نشود و برند شما را به فراموشی بسپارد. یا حتی بدتر از آن، در صورتیکه هدیه شما مطابق سلیقه آن‌ها نباشد، ممکن است مستقیما به سطل زباله هدایت شود.

راز آسمان پایتخت

ماگ تبلیغاتی-کاماپرس

چاپ ماگ تبلیغاتی در انواع مختلف و متناسب با نیاز و برند شما این امکان را می‌دهد که کسب‌وکار خود را به نمایش بگذارید و مشتریان بالقوه را تشویق کنید تا به شما فکر کنند.

انواع ماگ و استکان تبلیغاتی شهرگیفت

ماگ ها به انواع گوناگونی تقسیم می‌شوند که در زیر به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.

ماگ تبلیغاتی-کاماپرس

  • ماگ شیشه ای تبلیغاتی
  • ماگ سرامیکی تبلیغاتی
  • تراول ماگ تبلیغاتی
  • فلاسک و دمنوش ساز
  • فرنچ پرس
  • ماگ خاص
  • استکان تبلیغاتی

تراول ماگ تبلیغاتی هدیه ای برای تثبیت برندسازی

تراول ماگ تبلیغاتی، زیر مجموعه‌ای از دسته‌بندی لیوان تبلیغاتی است، محصولی بی‌نظیر است که همزمان با ارائه خدمات شگفت‌انگیز به مشتریان شما، برند و نام شرکتتان را به طور مداوم به یاد می‌آورد هدیه‌ای عالی برای هدایای تبلیغاتی شرکتی است.

ماگ تبلیغاتی-کاماپرس

لیست قیمت ماگ تبلیغاتی شهرگیفت

  1. قیمت لیوان تبلیغاتی شیشه ای(ماگ شیشه ای تبلیغاتی)

قیمت ماگ های شیشه ای دسته دار 36 تا 1000 عدد:  36,000 تا 40,000 تومان

  1. قیمت لیوان تبلیغاتی حرارتی(ماگ هیتردار)

قیمت ماگ های هیتردار جعبه بزرگ 36 تا 200 عدد:  325,000 تومان

برای دریافت لیست قیمت کامل و کاتالوگ ماگ تبلیغاتی به سایت شهرگیفت مراجعه کنید.

انتقال موثر و نمایش هویت بصری برند توسط لیوان تبلیغاتی

دومین مزیت چاپ ماگ تبلیغاتی در مقایسه با سایر هدیه‌ها، تنوع موجود در آن است. با دیگر محصولات تبلیغاتی، گزینه‌های سفارشی­‌سازی زیادی دریافت نمی‌کنید، اما با استفاده از یک ماگ می‌توانید سبک، رنگ، لوگو و پیام‌رسانی را انتخاب کنید تا نماینده هویت بصری از کسب‌وکار شما باشد.

یک انتخاب مقرون به صرفه با خرید ماگهای تبلیغاتی ارزان

ماگ تبلیغاتی، یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصولات تبلیغاتی موجود در بازار است. به طورکلی، در صورتیکه به دنبال یک ایده و کالای ارزان با مارک تجاری خود هستید تا بازدهی عالی را برای شما به ارمغان بیاورد، ماگ تبلیغاتی بهترین انتخاب است.

بهترین قیمت چاپ ماگ تبلیغاتی در فروشگاه شهرگیفت

اگر با این مطلب موافقید که چاپ ماگ تبلیغاتی و تراول ماگ بهترین هدیه برای مشتریان است، فروشگاه”شهرگیفت” در این زمینه شش نوع از مقرون به صرفه‌ترین چاپ ماگ تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می‌کند؛ این مجموعه به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند که با ایجاد ماگ‌های زیبا، با مقرون به صرفه­ترین قیمت به اهداف بازاریابی خود دست یابند.

وبسایت شهرگیفت انواع گوناگونی از ماگ‌های فلزی، شیشه‌ای، تراول ماگ، فلاسک، فرنچ پرس و امثال آن را جهت خرید به بهترین قیمت گذاشته است. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌ بر وبسایت https://shahregift.com/product-category/selling-promotional-gifts/mag/ از طریق شماره تلفن 09028253215 با کارشناسان این مجموعه در پیام رسان واتساپ، تلگرام و ایتا و همچنین با شماره های 02186031550 و 86031496  در ارتباط باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : شهرگیفت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ماگ تبلیغاتی چیست؟+ پیشنهاد خرید 3 مدل لیوان تبلیغاتی ارزان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز