قیمت سکه یک میلیون و 300 هزار تومان ریزش کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آخرین خبرها از بازار سکه حکایت از آن دارد که پیش بینی ادامه روند نزولی قیمت محقق شده و قیمت سکه یک میلیون و 300 هزار تومان ریزش کرده است.

به گزارش کاماپرس، بر اساس اخباری که از بازار سکه منتشر شده قیمت سکه در حال کاهش است و تخلیه حباب سکه با سرعت ادامه دارد.

برخی فعالان بازار که روند قیمت ها را به دقت رصد می کنند معتقدند این روند می تواند طی ساعت های آینده قیمت های پایین تری را نیز برای سکه رقم بزند با این حال با توجه به نزدیک شدن به ساعت های پایانی معاملات باید در انتظار معاملات عمده و پشت خطی و همچنین بازگشایی بازارهای جهانی طلا و قیمت گذاری اونس جهانی باشیم تا بتوان ارزیابی بهتری از روند قیمت سکه در ساعت ها و روزهای آینده ارائه کرد.

بنا به اعلام ایرنا،  دیروز بازار سکه در برابر کاهش قیمت دلار مقاومت کرده بود اما امروز پس از کاهش بیش از یک هزار تومانی قیمت دلار و یورو در بازار آزاد، سیر صعودی قیمت‌ها در این بازار هم شکست.

بر این اساس، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت ۱۵ امروز با یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، به بهای ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در حال معامله است.  سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز شاهد کاهش قیمت یک میلیون تومانی بود و در حال حاضر با ارزش ۱۳ میلیون تومان به فروش می‌رسید.

راز آسمان پایتخت

همچنین نیم سکه به بهای هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز به ارزش دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

علاوه بر این در بازار طلا نیز امروز بهای یک گرم طلای خام ۱۸ عیار با ۴۲ هزار تومان کاهش قیمت به ارزش یک میلیون و ۲۹۷ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز با کاهش ۱۸۰ هزار تومانی، رقم پنج میلیون و ۶۲۰ هزار تومان را ثبت کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز