قوطی مبلی چیست؟ + جدول روز قیمت بازار آهن آلات ایران 11 اردیبهشت 1402

قوطی مبلی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پروفیل‌ها موادی هستند که اشکال ثابت و مختلفی دارند اما همه آن‌ها از ویژگی‌های نسبتا مشابهی برخوردار هستند. پروفیل‌های زاویه راست، پروفیل‌های لوله و پروفیل‌های اشکال خاص از معروف‌ترین‌های این صنعت هستند.

به گزارش کاماپرس، پروفیل‌ها بیشتر در مهندسی و ساخت‌وساز استفاده می‌شوند. می‌توان از آن‌ها مستقیماً به عنوان یک محصول نهایی استفاده کرد. پروفیل‌ها در صورتی‌که به شکل مربع یا مستطیل ساخته شوند به آن قوطی گفته می‌شود. قوطی مبلی یکی از محصولات پروفیلی پرکاربرد در زندگی روزمره است.

کاماپرس در ادامه، به معرفی قوطی مبلی و ویژگی‌های آن می‌پردازد.

ساخت قوطی مبلی و کاربردهای آن

قوطی مبلی که به آن پروفیل سبک نیز می‌گویند از ورق روغنی تولید می‌شود. این محصولات در صنایع گوناگون به ویژه در ساخت مبلمان، دوچرخه، ساخت اگزوز اتومبیل‌ها و لوازم خانگی کاربردهای گسترده‌ای دارند. قوطی مبلی امکان آبکاری و قابلیت رنگ کاری نیز دارد. این محصولات به جهت امکان درز جوش ظریف، ظاهر زیبا و براق، باعث شده است تا در لوازم خانگی بیش از سایر صنایع مورد مصرف قرار گیرد.

موارد تاثیرگذار بر قیمت قوطی مبلی

قوطی مبلی از ورق روغنی ساخته می‌شود. بنابراین هرچه کیفیت و قیمت ورق روغنی بیشتر شود طبیعتا بر هزینه قوطی مبلی تاثیر می‌گذارد. قوطی مبلی به جهت آن که در اندازه‌ها و طول‌های متفاوت تولید می‌شود، هرگونه تغییر در سایز، هزینه این محصول را در بازار متفاوت می‌کند. میزان ضخامت از دیگر موارد موثر بر قیمت قوطی مبلی است. اتفاقات سیاسی و اقتصادی در سطح خرد و کلان نیز از موارد مهم در افزایش یا کاهش قیمت قوطی مبلی است.

راز آسمان پایتخت

کارخانه‌های تولیدکننده قوطی مبلی

شرکت‌های زیادی به تولید این محصول متناسب با استانداردهای جهانی می‌پردازند. شرکت لوله و پروفیل سپنتا، کارخانه خاور صنعت هما، لوله و پروفیل دلیجان و کارخانه پروفیل ساوه از جمله شرکت‌های سازنده هستند. جهت اطلاع از قیمت روز هریک از محصولات بازار آهن ایران می‌توان به وبسایت آهن ملل اصفهان مراجعه کرد. کارشناسان این شرکت علاوه‌بر مشاوره تلفنی به مشتریان، قیمت روز قوطی مبلی را در وبسایت بارگزاری می‌کنند.

جدول زیر هزینه تعدادی از پرفروش‌ترین محصولات فولادی را در تاریخ امروز شامل می‌شود:

منبع: https://ahanmelal.com/steel-profile-square-tube/furniture-square-tube-price

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز