فروش سهام عدالت به صورت مستقیم از امروز آغاز شد

به گفته سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت ، سهامدارانی که روش مدیریت مستقیم را برای خود انتخاب کرده‌اند، از امروز می‌توانند سهام خود را بفروشند.
به گزارش کاماپرس، افرادی که از روز ۱۵ خردادماه امسال تا ۲۹ خرداد نسبت به انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت خود اقدام کرده اند، از امروز (14 تیر ماه) می‌توانند سهام خود را بفروشند در همین راستا آنها باید در گام اول دارایی خود را در پرتفوی سهام ببینند و سپس سهام خود را اضافه کنند‌، بفروشند، تبدیل کنند و یا نگه دارند.
حسین فهیمی،سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت در مورد آخرین آمار سهامداران عدالت در روش مستقیم، می گوید: طبق آخرین آمار کسانی که روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند، بر اساس اطلاعات سازمان خصوصی‌سازی، بعد از پایان 29 خرداد 99 تعداد 18 میلیون و 900 هزار نفر بوده‌اند که روش مستقیم سهامداری را انتخاب کرده‌اند.

تدوین چارچوب برای روش مدیریت غیرمستقیم

او در گفت و گو با فارس، همچنین در مورد کسانی که روش مدیریت غیرمستقیم سهامداری عدالت را برگزیدند،‌ اظهار می کند: شورای عالی بورس و کمیته تخصصی این شورا مشغول تدوین چارچوب‌ها و قواعد و مقرراتی است که بر اساس آن اجرای موفق، مؤثر، حرفه‌ای و کارآمد روش سهامداری غیرمستقیم را تسهیل کند.

اخبار مهم بازار بورس و سهام عدالت را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت می گوید: بعد از این که مقررات، چارچوب‌ها و قواعد سهامداری عدالت در روش غیرمستقیم به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی ابلاغ شود و پس از اینکه دارایی شرکت‌های سرمایه‌گذاری به آنها اختصاص پیدا کند، یعنی سبد سهام شرکت‌های سرمایه‌پذیر متعلق به آنها در دارایی‌شان مستقر شود، شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به تدریج در بورس اوراق بهادار پذیرفته می‌شوند و امکان معامله سهام این شرکت‌ها در بورس فراهم می‌شود.
فهیمی ادامه می دهد:‌ برآورد ما این است که کسانی که در روش غیرمستقیم سهام عدالت باقی مانده‌اند، نوعاً کسانی هستند که تمایلی به فروش سهام خود ندارند و قصد ادامه سهامداری را دارند.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فروش سهام عدالت به صورت مستقیم از امروز آغاز شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز