فروش تورهای نوروز ۱۴۰۲ ایوار آغاز شد

ایوار-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

به علت استقبال شدید از سفر‌های نوروزی، این فصل به عنوان های سیزن «High Season» صنعت گردشگری به شمار می‌آید.

به گزارش کاماپرس به نقل از آژانس مسافرتی ایوار، از 15 آبان‌ماه، فروش تورهای نوروز ۱۴۰۲ ایوار به مقاصد اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی آغاز شده است. پکیج تورهای نوروزی ایوار بیش از 30 مسیر در تاریخ‌های متفاوت را در بر گرفته و هم‌اکنون همراه با اطلاعات کامل بر روی وبسایت این آژانس قابل مشاهده است.

کوتاه‌ترین تور نوروز 1402 ایوار، تور 7 روزه استانبول (البته بر روی هتل پنج ستاره و با پرواز ترکیش همراه با راهنمای فارسی زبان) و بلند‌ترین تور نورزی امسال مانند سال‌های گذشته، تور دور اروپای 24 روزه است. تورهای تک مسیره به کشور‌های فرانسه، سوئیس و اسپانیا و همچنین تورهای ترکیبی اروپا و اروپای شرقی نیز از دیگر پکیج‌های ارائه شده برای نوروز امسال است.

تورهای غیر اروپایی

برای اولین بار، تور کنیا برای نوروز امسال توسط ایوار برنامه‌ریزی شده است. به صورت کلی، تور ترکیبی جنوب شرق آسیا (مالزی، سنگاپور و تایلند)، سریلانکا، هند، کامبوج و ویتنام، فیلیپین، کره جنوبی و ژاپن، استرالیا، برزیل، کوبا، استرالیا، ترکیه، کنیا و آفریقای جنوبی، تورهای غیر اروپایی امسال ایوار را تشکیل می‌دهند.

در سری تورهای اروپا ایوار، تور ترکیبی پاریس و نیس برای اولین بار در نوروز امسال اجرا خواهند شد. اگرچه تورهای ترکیبی پاریس-استانبول و پاریس-بارسلون-استانبول نیز امسال به تورهای نوروزی ایوار اضافه شده‌اند.

راز آسمان پایتخت

تمامی پرواز‌های تورهای اروپای ایوار مانند سال‌های گذشته با ایرلاین ترکیش انجام خواهد شد. در مسیر‌های غیر اروپایی نیز، پرواز‌های قطر و امارات، مسافرین ایوار را پذیرایی می‌کنند.

تخفیفات تورهای نوروز 1402 ایوار

به گزارش ایوار، امسال نیز مانند سال‌های گذشته تمامی مسافران قبلی این آژانس از 5٪ تخفیف ارزی بهره‌مند خواهند شد. همچنین پزشکان، کادر محترم درمان به همراه خانواده و مسافرین بالای ۶۵ سال نیز ۵٪ تخفیف ارزی خواهند داشت. اگر مسافرین تا 30 آذرماه، ثبت در تور مورد نظر خود ثبت نام کنند، از ۳٪ تخفیف ارزی نیز بهره‌مند خواهند شد. البته قابل ذکر است که سقف استفاده از تخفیفات تورهای نوروزی ایوار 10٪ است.

تورهای نوروزی ایوار -کاماپرس

خدمات تورهای نوروزی

تمام تورهای نوروز ایوار شامل پرواز رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی مقصد، اقامت در هتل مطابق برنامه اعلام شده همراه با صبحانه، ترانسفر بین شهری و پرواز داخلی، گشت‌های نیم روزه و بازدید از مناطق اعلام شده در پکیج به همراه راهنمای فارسی زبان و راهنمای محلی، خدمات اخذ ویزا و بیمه مسافرتی می‌باشد. خاطر نشان می‌کنیم که راهنمای فارسی زبان از تهران همراه تمامی گروه‌ها خواهد بود و تا پایان سفر این همراهی ادامه خواهد داشت.

سایر اطلاعات

برای شرکت در تورهای اروپایی و بعضی‌تورهای خاص نظیر کره‌جنوبی و ژاپن، سپردن ضمانت‌نامه بازگشت از سفر (حداقل به مبلغ 400 میلیون تومان) الزامی است. همچنین مسافرینی که در 59 ماه گذشته ویزای شینگن دریافت کرده‌اند (به غیر از سفارت یونان) نیازی به انگشت‌نگاری در سفارت سوئیس را نخواهند داشت. همچنین اگر در 59 ماه گذشته از سفارت فرانسه ویزا دریافت کرده باشید، نیازی به انگشت نگاری مجدد در این سفارتخانه نیست.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده جزئیات تورهای نوروز می‌توانید به وبسایت ایوار به آدرس www.eavar.com/ مراجعه نموده و یا با شماره 02191009100 تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز