فرزاد فرزین کجاست؟ 20 روز در سکوت خبری

لست سکند

فرزاد فرزین که با شروع سال جدید و در ایام نوروز 1401 بیمار شده بود، نزدیک به 20 روز است که در سکوت کامل خبری به سر می‌برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ سلبریتی ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فرزاد فرزین، خواننده پاپ و محبوب کشور، در ایام نوروز به علت بیماری در بیمارستان بستری شد که به دنبال آن، کنسرت مشترک او با همراهی الیاس یالچینتاش در ترکیه لغو شد. بنا بر اظهارات تهیه کننده کنسرت‌های این خواننده پاپ، فرزاد فرزین پس از معالجه توسط سه پزشک در اورژانس ترکیه و بهبودی وضعیت، به ایران بازگشت و پزشک معالج او برای طی دوره نقاهت توصیه کرده بود که برای مدتی استراحت مطلق داشته باشد.

در همین رابطه بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گفتنی است، پس از آن فرزاد فرزین، با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود از سلامتی و بهبود حال خود خبر داد و پزشک معالج او نیز علت بیماری او را افت فشار خون و عفونت اعلام کرد؛ پیش‌تر، خبرهایی مبنی بر ابتلای او به امیکرون منتشر شده بود.

آخرین بار رسول ترابی، تهیه کننده کنسرت‌های فرزاد فرزین در گفتگو با ایسنا اعلام کرد که اگر تا پایان ماه رمضان بهبودی کامل حاصل شود، برنامه کنسرت‌های او پس از این ماه آغاز می‌شود؛ این در حالی است که تنها یک هفته تا پایان ماه رمضان باقی مانده و همچنان خبری از فرزین و کنسرت وعده داده شده نیست.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز