5 سریال جذاب که در اردیبهشت منتشر می‌شود

اردیبهشت ماه شاهد پخش چند سریال خوب از پلتفرم‌های مختلف بین‌المللی خواهیم بود. سریال‌‌دوستان بی‌صبرانه منتظر سریال‌های جدید اردیبهشت ماه هستند که در ژانرهای مختلف در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

کاماپرس در این گزارش به بررسی 5 عنوان از مورد انتظارترین سریال‌های اردیبهشت 1403 پرداخته است.

1 – سریال ماده تاریکی

«ماده تاریکی» (Dark Matter) عنوان مورد انتظارترین سریال اردیبهشت است. این سریال در سبک علمی تخیلی و مرموز ساخته شده و همانند بیشتر سریال‌های مطرح این سبک در پلتفرم اپل تی وی پلاس منتشر خواهد شد.

داستان این فیلم در مورد مرد فیزیکدانی است که زندگی بسیار خوبی دارد. اما این مرد به یک باره دزدیده شده و پس از به هوش آمدن، خود را آزاد می‌بیند؛ظاهرا زندگی‌اش عوض شده و حتی خانواده‌اش هم دیگر او را نمی‌شناسند.

این سریال در 8 قسمت ساخته شده است و پخش آن از اواسط اردیبهشت آغاز می‌شود.

راز آسمان پایتخت

2 –  سریال نقاب

سریال «نقاب» (The Veil) یک سریال هیجان‌انگیز جاسوسی است که بازیگران خوبی نیز دارد. این سریال که اواسط اردیبهشت از پلتفرم‌ هولو پخش می‌شود نیز جزو لیست انتظار سریال دوستان است. داستان سریال نقاب در مورد دو زن همسفر است که قرار شده از استانبول به پاریس و از آنجا به لندن بروند. یکی از زن‌ها راز بزرگی را می‌داند که زن دوم به عنوان جاسوس سعی در به دست آوردن آن راز دارد.

نقش اول این سریال را الیزابت موس بازیگر نقش اول سریال پرطرفدار ندیمه بر عهده دارد و بازیگران مشهوری از کشورهای مختلف از جمله لبنان و ترکیه در این سریال حضور دارند.

 سریال نقاب

3 – فصل دوم سریال مصاحبه با خون آشام

فصل دوم سریال پرطرفدار «مصاحبه با خون آشام» (Interview with the Vampire) نیز اردیبهشت ماه با هواداران خود ملاقات خواهد کرد. این سریال ترسناک در سال 2022 منتشر شده و بعد از 2 سال انتظار فصل دوم آن نیز از اوایل اردیبهشت قابل دانلود خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

به دلیل استقبال بسیار خوب مخاطبان و منتقدان انتظار می‌رود که فصل دوم نیز با استقبال روبرو شود. پخش این سریال در شبکه ای ام سی صورت می‌گیرد.

فصل دوم سریال مصاحبه با خون آشام

4 – فصل دوم سریال محدوده بیرونی

سریال «محدوده بیرونی» (Outer Range) نیز با بازی جاش برولین در فصل دوم در معرض دید طرفداران خود قرار می‌گیرد. این سریال موفق شده است سبک‌های وسترن، فراطبیعی، دلهره آور و معمایی را باهم تلفیق کرده و به یک اثر قابل قبول و همه پسند تبدیل شود.

رویال ابوت یک کشاورزی است که برای سرزمین و خانواده‌اش مجبور به نبرد با رقبا و دیگر عناصر مرموز می‌شود. فصل دوم سریال از اواخر اردیبهشت در شبکه پرایم پخش می‌شود.

فصل دوم سریال محدوده بیرونی

5 – سریال ناکلز

این سریال یک اسپین آف از سریال‌های معروف سونیک است که این بار با داستانی جدید و به صورت تلفیقی با نام «ناکلز» (Knuckles) منتشر می‌شود. این سریال از صداپیشگان و بازیگران صاحب نامی بهره می‌برد و یک اثر کاملا سرگرم کننده در 6 قسمت است. هر 6 قسمت این مینی سریال به صورت یک‌جا در هفته اول اردیبهشت منتشر خواهد شد. شبکه پارامونت پلاس سازنده و پخش کننده سریال ناکلز است.

سریال ناکلز

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمونماوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز